محصولات ارایشی

خرید فیس براش دستی سیلیکونی طرح وال

خرید فیس براش دستی سیلیکونی طرح وال

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید فیس براش دستی سیلیکونی طرح وال

با سلام و درود به همه شما همراهان و دوستان گرامی. به سیتی بین خوش امدید. اگر نگران پاکسازی کامل پوست خود از الودگی ها و مواد ارایشی می باشید و قصد خرید فیس براش دستی سیلیکونی طرح وال را دارید تا پایان این پست با ما همراه باشید. استفاده از این محصول پر کاربرد که مدت زمانی از ترند شدن ان در بازار ها نمیگذرد باعث پیشگری از بسیاری از مشکلات پوستی که در اثر الودگی های پوستی ایجاد می شودجلوگیری می کند.

توضیحات

فیس براش دستی سیلیکونی با طرح فانتزی وال مناسب برای پاکسازی پوست از محصولات آرایشی و‌ آلودگی های محیطی بدون آسیب به پوست های حساس می باشد. از ویژگی های دیگر این فیس براش ماساژ پوست است که باعث سفت شدن صورت نیز می شود. همچنین این فیس براش سیلیکونی چربی پوست را تنظیم می کند. و برای از بين بردن جوش هاي سر سياه بسیار مناسب است. این فیس براش باعث افزايش خونرسانی به قسمت های مختلف صورت می شود. تمیز کردن این براش پس از هر بار استفاده بسیار راحت است و به آسانی خشک می شود. فقط کافیست هر بار پس از استفاده براش و اسفنج درون آن را از هم جدا کرده و بگذارید خشک شوند.

خرید فیس براش دستی سیلیکونی طرح وال

امروزه بخاطر وجود انواع آلاینده ها و آلودگی های موجود در محیط و نیز به خاطر استفاده از انواع مواد آرایشی و مراقبتی توسط خانم ها ، به مرور زمان منافذ پوست بسته می شود و امکان رسیدن آب و اکسیژن به سلول ها کمتر می شود، ضمن اینکه همین موضوع خود باعث چین و چروک و همینطور پیری زودرس پوست صورت می شود. و بسیاری از جوش ها از جمله جوش های سر سیاه حاصل همین انباشت انواع آلودگی ها زیر پوست هست. غالبا خانم ها فکر میکنن با شستن معمولی صورت با آب همه چیز تمام شده. در حالی که حقیقت اینه که عمق پوست همچنان آلوده باقی می ماند.برای حل این مشکل ما فیس براش دستی سیلیکونی طرح وال را پیشنهاد می دهیم.

 

خرید فیس براش دستی سیلیکونی طرح وال

فیس براش دستی سیلیکونی طرح ماهی

اگر به پاکسازی پوست علاقه دارید و توجه زیادی به روش های مراقبت از پوست و زیبایی دارید، پیشنهاد می کنم فیس براش دستی سیلیکونی طرح وال را از دست ندهید. یکی از دغدغه های اصلی خانم ها بعد از آرایش صورت به طور معمول پاکسازی و تمیز شدن صورت از مواد آرایشی و آلاینده های موجود در فضا و مواد آرایشی است. تجمع این مواد بر روی پوست به مرور زمان موجب بسته شدن منافذ پوست و ایجاد چین و چروک می شود.

لذا یکی از ابزار آرایشی که این روزها بسیار پرطرفدار شده فیس براش ها هستند فیس براش دستی سیلیکونی طرح ماهی وال برای انواع پوست ها مناسب بوده و می تواند به راحتی تمامی مواد آرایشی را به طور کامل از صورت شما پاک نماید. این محصول همچنین گردش خون را در قسمت های مختلف بدن افزایش می دهد و علاوه بر پاکسازی پوست از هرگونه مواد آرایشی، سبب ماساژ و سفت شدن پوست نیز می شود.

  • ارسال رنگ به صورت رندوم
  • پاکسازی عمیق صورت
  • شستشو پوست
  • مناسب ماساژ صورت
  • جنس سیلیکونی

خرید فیس براش دستی سیلیکونی طرح وال

فیس براش سیلیکونی طرح وال (نهنگی)

فیس براش سیلیکونی طرح فانتزی وال (نهنگی)

دارای طرح فانتزی

پاک کننده عمقی آرایش و پوست

دارای قابلیت ماساژ پوست

سفت کننده پوست

کوچک کننده منافذ پوست

شستشوی راحت و آسان

 

خرید فیس براش دستی سیلیکونی طرح وال

نکات مهم خرید فیس براش

امروزه دستگاه های پاکسازی پوست در طرح ها و اندازه های مختلفی در بازار مصرف وجود دارند. اولین نکته در راهنمای خرید فیس براش این است که وسیله را متناسب با جنس پوست خود تهیه نمایید.

  • برای این که بفهمید کدام مدل با پوست شما سازگاری دارد باید مدل های مختلف این ابزار را بشناسید.
  • خوش‌دست بودن فیس براش اهمیت بسیاری دارد. محصول را باید بتوانید به سهولت در دست نگه دارید و با آن کار کنید.
  • انواعی که برس های قابل تعویض دارند، گزینه مناسب تری هستند.
  • فاکتور دیگر موقع خرید فیس براش این است که محصولات ضد آب طرفدار بیشتری دارند؛ زیرا می توانید آن را در حمام نیز استفاده کنید.
  • سعی کنید دستگاه هایی با قابلیت تنظیم سرعت را خریداری نمایید. چون به شما یادآوری می کنند که ابزار را طولانی مدت در یک نقطه از پوست به کار نبرید.

انواع مختلف فیس براش

فیس براش انواع مختلفی دارد که در این قسمت به بررسی آن ها می پردازیم.

فیس براش دستی

این وسیله ساختار ساده ای داشته و بدون نیاز به انرژی برق یا باتری کار می کند. تنها کافیست آن را با دست روی پوست خود حرکت دهید تا آلودگی های روی آن را پاکسازی نماید.

فیس براش دستی مزایای بسیار دارد، برای مثال به راحتی می‌توانید آن را شستشو دهید. همچنین به دلیل این که نیاز به انرژی برق ندارد می‌توانید آن را حمل کرده و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید. مزیت دیگری که باعث شده این وسیله بین کاربران از محبوبیت فراوان برخوردار باشد، ارزان بودن قیمت آن است.

فیس براش دستی در کنار تمام مزیت هایی خود یک سری معایب هم دارد. برای مثال فشاری که وسیله روی پوست اعمال می‌کند، قابل تنظیم نیست. بنابراین اگر کاربر متوسل به فشار بیش از حد شود، ممکن است که به پوست خود صدمه برساند.

فیس براش دستی سیلیکونی

یکی از نکات مهم به هنگام خرید فیس براش آن است که به جنس برس ابزار توجه نمایید. فیس براش سیلیکونی برای پوست های حساس بهترین گزینه است. این وسیله به سهولت خشک می شود؛ بنابراین میکروب ها و آلودگی های مختلف نمی توانند روی آن تجمع پیدا کنند. به هنگام خرید این ابزار باید محصولی را برگزینید که درآن سیلیکون مرغوب به کار رفته باشد. همچنین دقت کنید که دندانه های روی برس نرم و لطیف باشد تا به پوست حساس شما صدمه نزند.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *