محصولات ارایشی

خرید سرم تقویت مژه و ابرو بیواکوا

خرید سرم تقویت مژه و ابرو بیواکوا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید سرم تقویت مژه و ابرو بیواکوا

سلام به همه دوستان و همراهان سایت سیتی بین. زیبایی مژه و ابرو جزء آن دسته از زیبایی هاست که تا آن را از دست ندهیم متوجه ارزش آن نمی شویم. ریزش ابرو و کم پشت شدن مژه در خانم ها و تنک شدن ریش در آقایان از جمله صحنه های ناخوشایندی است که ضربه بزرگی به زیبایی و جذابیت هر دو فرد وارد می کند. یکی از بهترین و موثرترین راه های پرپشت کردن و تقویت این نواحی، استفاده از محلول یا سرم تقویت کننده مژه و ابرو است که فرمولاسیون ارگانیک آن موجب اثرکنندگی پربازده آن شده است. در ادامه قصد معرفی و خرید سرم تقویت مژه و ابرو بیواکوا را داریم پس با ما همراه باشید.

خرید سرم تقویت مژه و ابرو بیواکوا

خرید سرم تقویت مژه و ابرو بیواکوا

برای افزایش رشد مژه و ابرو به محرک‌های طبیعی و گیاهی در غالب سرم تقویتی نیاز داریم و لازم است تغذیه و رژیم غذایی خود را کنترل کنیم. برداشتن بیش از حد ابرو و استفاده از تیغ و مواد آرایشی باعث ریزش آن‌ها می‌شود و ریمل، کاشت مژه و… نیز ریشه مژه‌ها را شل می‌کنند و باعث ریختن مژه می‌گردند. سرم تقویت کننده مژه و ابرو بیوآکوا فولیکول مو را تقویت و تغذیه می‌کند و ضخامت و تیرگی آن را افزایش می‌دهد. این محصول دارای پپتیدها و گیاهان دارویی است و از ابرو و مژه محافظت می‌کند.

نقد و بررسی : سرم تقویت مژه و ابرو بیوآکوا BIOAQUA

سرم تقویت مژه و ابرو بیوآکوا، دارای بافت بسیار سبک و رقیق بوده، که به سرعت جذب می شود. با تغذیه فولیکول های مژه به روند رشد مژه های شما کمک می کند. همچنین موجب افزایش سرعت رشد و کاهش ریزش مژه های شما می شود.

داشتن مژه های بلند و پر حجم و خوش فرم یکی از فاکتورهای زیبایی صورت است. داشتن مژه هایی بلند، پر رنگ و پر حجم برای بعضی افراد با هزینه های سنگین و گاه عوارض جانبی همراه است. مثلا کاشت مژه در کنار هزینه های بالا ممکن است به مژه ها آسیب بزند.

سرم تقویت مژه بیوآکوا، سبب افزایش ضخامت، استحکام و پررنگ تر شدن مژه ها خواهد شد. این سرم، موجب ترمیم ساختار مژه ها شده و از آن ها در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می نماید. با استفاده از این سرم پس از دوره کوتاهی، شاهد افزایش رشد و ضخامت قابل توجه مژه ها خواهید شد.

این سرم بدون رنگ و بو بوده و از خشک شدن، شکستن و ریزش مژه ها جلوگیری می کند. این سرم حتی برای ابروها نیز قابل استفاده است.

ابرو ها

ابروهای خوش فرم و پر حجم در زیبایی و جذابیت چهره نقش بسیار مهمی دارند. در صورت ضعیف شدن ریشه ابرو و ریزش آنها حتی به مقدار کم، باعث ایجاد ظاهری نامطلوب شده و مهم تر از آن رشد مجدد آنها به مراتب دشوارتر از رویش مجدد موی سر می باشد. محلول تقویت و رشد ابرو BIOAQUA، حاوی ترکیبات گیاهی فوق العاده موثر در تقویت نمودن ریشه ابرو و رشد آن نظیر رزماری و گزنه و همچنین ماده موثر کپکسیل می باشد.

بررسی ویژگی های سرم تقویت کننده مژه و ابرو بیوآکوا

محصولی که در حال بررسی آن هستیم یک سرم رشد مژه و ابرو قدرتمند، ساخته برند معتبر بیوآکوا می باشد. در ترکیب این محصول شاهد ترکیبات گیاهی فراوانی از جمله رزماری، گزنه، کپکسیل، چای سفید چینی و جینسینگ هستیم. ترکیباتی موثر که در تقویت رشد موهای صورت نقش بسیار مهمی دارند. بسته بندی محصول به صورت استوانه ای شیشه ای محتوی 7 میلی لیتر مایع سرم مانند است که به کمک قلم مخصوص بر روی ابرو و مژه قرار می گیرد. بافت سرم بسیار سبک و با غلظت مناسب است که سرعت جذب و اثر بالایی هم دارد. ایجاد حساسیت نمی کند و تحت مجوز سازمان غذا و دارو قرار دارد.

سرم تقویت کننده مژه و ابرو بیوآکوا Bioaqua  قابل استفاده برای خانم ها و آقایان می باشد. خانم هایی که از مشکل کمرنگی و تنک شدن ابرو و مژه رنج می برند و همچنین آقایانی که ابرو و ریش با تراکم پایین دارند مشتریان ثابت این محصول اند. استفاده از این سرم بیوآکوا جهت پرپشت کردن ابروهای کم پشت و مقابله با ریزش مژه و ابرو رایج است.

ابروهای خود را طی مدتی کوتاه به فرم و حجم ایده آل خود برسانید. این مساله خود به خود در بزرگ تر نشان دادن چشم های شما موثر است. با استفاده از این محصول بیوآکوا، اعتماد به نفس و گیرایی و جذابیت خود را بالا ببرید. اگر ابروهای خود را تیغ زده اید یا آنها را تاتو کرده اید، اصلا نگران ریشه آنها نباشید. این محصول به طور کاملا تخصصی، نقشی موثر در تقویت و رشد ریشه های ابرو و مژه شما ایفا می کند.

سایر ویژگی های محصول

خرید سرم تقویت کننده مژه و ابرو بیوآکوا می تواند به شما در افزایش جریان خون و کمک به تغذیه فولیکول های ابرو و مژه هایتان کمک کند. از آنجا که این محصول کاملا ویتامینه است، استفاده صحیح از آن برابر است با تغذیه و احیای موثر بافت مژه و ابرو. اگر مژه هایی ظریف و شکننده دارید، می توانید با استفاده از این محصول، استحکام آنها را بیشتر کنید و از این بافت حساس در برابر شکنندگی مراقبت کنید. یکی دیگر از ویژگی های چشمگیر سرم تقویتی بیوآکوا، افزایش ضخامت مو های ابرو و پرپشت کردن آن است. علاوه بر این متوجه خواهید شد که مدتی پس از استفاده، بافت مژه شما ضخیم تر و سیاه تر از گذشته می شود.

محلول تقویت کننده مژه و ابرو بیوآکوا با تحریک متابولیسم سلولی، ابرو را به سمت بالا لیفت می کند. این مساله در زیباتر شدن ابروهای شما به شدت تاثیر گذار است. همانطور که گفتیم نقش قابل  توجهی هم در سیاه تر نشان دادن ابرو و مژه دارد. حتی موهای نازک و کرکی حاضر در بافت ابرو یا ریش نیز بعد از چندین بار مصرف این محصول پرپشت خواهند شد. سرم رشد مژه بیوآکوا محصولی کاملا ایمن، ملایم و سالم است. این موضوع به این دلیل بیان می شود که محل تماس محصول با چشم بسیار نزدیک است. از این رو طبیعی بودن محصول از اهمیت بسیاری برخوردار است. خوشبختانه این سرم، ویژگی های فوق را تمام و کمال دارا می باشد.

خرید سرم تقویت مژه و ابرو بیواکوا

خرید سرم تقویت مژه و ابرو بیواکوا

طریقه استفاده:

  1. قبل از استفاده، مژه ها را با پاک کننده مناسب تمیز نمایید.
  2. دو بار در روز، مقداری از سرم را روی ریشه مژه ها و ابروها بمالید، تا جذب شود.
  3. پس از استفاده نیازی به شستشو ندارد.

ویژگی های اصلی:

  • رشد موهای کرکی و نازک
  • سیاه کردن مژه و ابرو به طور طبیعی
  • بدون نیاز به ریمل و مداد ابرو
  • فاقد مواد شیمیایی مضر
  • نتیجه دهی سریع
  • محافظت و مراقبت در برابر آلودگی محیطی و شیمیایی
  • جلوگیری از شکنندگی مژه‌ها
  • بلندتر و سالم نشان دادن مژه‌ها
  • مرطوب کننده و نرم کننده
  • ضد حساسیت
  • مغذی
  • احیا کننده
  • افزایش جریان خون
  • ضخامت دهنده
  • رویش مجدد ابرو و مژه
  • بدون عوارض

خرید سرم تقویت کننده مژه و ابرو بیوآکوا دارای براش ماساژور به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این محصول برای همه انواع پوست و به ویژه پوست خشک و کشیده شده مناسب است و ضد جوش و چربی اضافه می‌باشد. فوم شستشو آلوئه ورا بیوآکوا دارای براش ماساژور پوست را تغذیه می‌کند و آنتی اکسیدان و آبرسانی قوی برای آن است.

ترکیبات:

پپتیدها و گیاهان دارویی

نحوه‌ی مصرف:

ابتدا ابرو و مژه‌های خود را شستشو دهید و پاک کنید، سپس برس محصول را روی مژه و ابرو بدون آرایش خود به کار برده و حالتی که دوس دارید را به آن‌ها بدهید ریشه مژه‌ها و ابرو را 2 تا 3 بار دنبال کنید تا حالت آن‌ها تثبیت شود.

حجم:

7 میل

خرید سرم تقویت مژه و ابرو بیواکوا

خرید سرم تقویت مژه و ابرو بیواکوا


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *