محصولات ارایشی

خرید فیس براش چکشی

خرید فیس براش چکشی

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید فیس براش چکشی

با سلام و درود به همه شما دوستان و همراهان عزیز و گرامی. به سیتی بین خوش امدید. اگر برای شستشو ی پوست ارزشمند خود به فکر خرید فیس براش چکشی هستید تا پایان این پست با ما همراه باشید. در ادامه مطالب به بیان دقیق تر و نحوه استفاده از این محصول و همچنین فواید و مزایای استفاده از این محصول خواهیم پرداخت.

 

ویژگی های کالا

این براش قابل جدا شدن هست

هم میتوانید توی دست بگیرید

هم قابلیت استفاده با قسمت چکشی را دارد

برس عالی شستشو برای پاکسازی صورت
دارای جلد طلقی

دارای تراکم بالا
پاکسازی عمیق پوست تا ۶ برابر بیش تر از شستشوی معمولی با انگشت
لایه برداری سطحی و از بین بردن سلول‌های مرده‌ی پوست
تمیز کردن منافذ پوست و تنگ کردن آن‌ها
بهبود گردش خون و افزایش شفافیت پوست
جلوگیری از ایجاد جوش و چین و چروک
افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست

 

 

خرید و قیمت فیس براش دستی دو سر اصل

فیس براش یکی از وسیله های محبوب خانم هاست، این محصول یا دستگاه دارای رنگ های مختلف و طرح های گوناگونی است که ارسال آن به صورت کاملا رندوم می باشد. کار اصلی فیس براش محافظت و پاکسازی سطح و روزنه های پوست است، دستگاه فیس براش Face Brush که از دو سری مختلف ساخته شده است میتواند برای پاک سازی سطح پوست از مواد آلاینده ای که سطح پوست را در بر گرفته اند استفاده گردد

. در حقیقت سطح پوست صورت انسان به طور روزانه در معرض انواع آلاینده ها می باشد که باعث میشود روزنه های سطح پوست دچار گرفتگی شده و علاوه بر ایجاد انواع جوش و تیرگی ها باعث چروک های ریز و درشت گردند که بهتر است به طور مرتب اقدام به پاک سازی سطح پوست به روش های مختلف کرد.

با فیس براش به راحتی میتوان سطح پوست صورت را پاکسازی کرده و علاوه بر ان به عنوان یک روش ماساژ پوستی هم میتواند مفید واقع گردد.

خرید فیس براش چکشی

تفاوت و کارایی دو سر یا دو طرف فیس براش چیست؟

فیس براش دستی که از سری آن تقریبا مشابه چکش ساخته است هر طرف سر آن دارای جنس های مختلف است که کاربردهای متفاوتی دارد و در زیر به آن اشاره میگردد.

  • طرف و یا سر مویی : این سمت فیس براش مانند کلیپس مو مصنوعی از تارهای مویی مصنوعی ساخته شده است و برای شستشو و تمیز کردن منافذ و از بین بردن تمامی آلاینده هایی که بر روی سطح پوست نشسته اند استفاده میشود.

  • سری سلیکونی فیس براش : این سمت که از جنس سلیکون و مشابه سلیکون هایی که در گیره بینی و یا ژل افزایش قد وجود دارد ساخته شده است و دارای جنسی نرم است به خانم ها این اجازه را میدهد که با آن پوست صورت و بدن خود را ماساژ دهند و یا میتوانند از آن برای پخش ماسک های مختلف صورت و یا اسکراب شنی بر روی پوست خود استفاده کنند.

از فیس براش دو سر میتوان حتی برای انواع ژل و شوینده ها هم استفاده کرده و راحت تر اقدام به پاک سازی صورت با آنها کرد.

تاثیرات فیس براش برای پوست صورت:

  1. تمیز و پاک کننده سطح و عمق منافذ و روزنه های صورت.

  2. بهترین ماساژور سلیکونی صورت.

  3. استفاده برای ماسک و اسکراب و پحش کردن مواد آنها بر روی پوست.

  4. دارای دو کار کرد مختلف و دو سری متفاوت مو و سیلیکون.

  5. تهیه شده از تار موهای مصنوعی نرم و بادوام.

  6. از بین بردن آلودگی های مختلف پوست صورت.

از مزایای این محصول این است که اغلب خانم ها و حتی آقایانی کهبه پوست خود اهمیت میدهند میتوانند از آن استفاده کنند و برای تمامی پوست های حساس و غیر حساس و همچنین پوست های چرب و غیر چرب قابل استفاده است و به راحتی آلودگی های سطح پوست را دفع کرده و با پاکسازی آن باعث جلوگیری از شل شدگی و افتادن پوست میگردد.

خرید فیس براش چکشی

یکی از پرفروش‌ترین محصولات بهداشتی فیس براش چکشی است، که بدون نیاز به برق و باطری می‌باشدفیس براش چکشی دارای دو سر مویی و سیلیکونی می‌باشد، از جهت مویی ابریشمی برای شستشو عمیق منافذ صورت و از بخش سیلیکونی آن برای ماساژ پوست و پخش انواع اسکراب و ماسک بر روی پوست استفاده می‌شود.

استفاده مکرر از فیس براش چکشی باعث روشن شدن پوست، کم‌رنگ شدن لک‌های پوستی و از بین برنده جوش سرسیاه می‌شود.

روش استفاده:

ابتدا براش را مرطوب کنید و سپس مقداری از شوینده را روی سریی دارای موهای نرم بریزید و شروع به شستشوی صورت کنید. در آخر با سریی سیلیکونی صورت را ماساژ دهید.

اغلب ما بین اینکه پوست صورت خود را فقط با آب گرم به منظور جلوگیری از خشک شدن پوست شستشو دهیم یا از انواع و اقسام مواد شوینده گران قیمت استفاده می کنیم که باعث از دست رفتن چربی طبیعی و پیری زودرس پوست می شود. گفتن اینکه در این حالت چه باید کرد راحت نیست، اما ما به جرات میتونیم بگیم این پاک کننده صورت ابریشمی تمامی این مشکلات پوستی را حل کرده.چ

 پوست شما در طول روز در معرض سم ها و آلودگی ها ، جرم ها و هوای باز یافت شده در محل کارتان و غیره است. حال به این معادله ، هوای گرم و یا فعالیت فیزیکی و تعریق بدن که دارای سموم است را نیز اضافه کنید. آب و صابون و شست وشو با دست به تنهایی نمی تواند ذرات ناخالصی را به طور موثر پاک کند.
خرید فیس براش چکشی

فیس براش چکشی چیست؟

فیس براش چکشی جهت شستشو و پاکسازی پوست، به خصوص پوست چرب و جوشی، و جلوگیری از بیماری های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این براش دارای دو سری به صورت سیلیکونی و مویی است که به خوبی منافذ پوست و سطح پوست را تمیز و پاکسازی می کنند.

استفاده از این فیس براش دستی باعث ایجاد ظاهری بشاش و درخشان در پوست می شود. لایه برداری پوست با این فیس براش، موها را از زیر پوست خارج و راحت از بین می برد.

ویژگی های فیس براش چکشی

فیس براش دسته دار چکشی دارای دو سر است و هرگونه آلودگی را از سطح پوست پاک می کند. سمت مویی فیس براش دسته دار چکشی برای شستشو صورت مورد استفاده است. سمت سیلیکونی این فیس براش نیز برای ماساژ، اسکراپ و لایه برداری کاربرد دارد.

فیس براش چکشی برای رفع خشکی پوست و کوچک کردن منافذ پوست بسیار مناسب است. همچنین استفاده مداوم از این ابزار بهداشتی، سبب رفع جوش های سرسیاه می شود.

شفاف کردن پوست ، افزایش گردش خون در پوست و جلوگیری از چین و چروک از دیگر ویژگی ها می باشد.

مزایای فیس براش دستی چکشی

استفاده از فیس براش دستی چکشی دو سر، مزایای زیادی برای پوست صورت دارد. با این فیس براش می توان به صورت کامل پوست صورت را شستشو داد. فیس براش دستی از ایجاد جوش جلوگیری کرده و به رفع کدری پوست کمک می کند.

 

نحوه استفاده از فیس براش چکشی

نحوه استفاده از این فیس براش دستی بسیار ساده و آسان است.

  1. قبل از هر کاری، بهتر است پوست خود را ۵ تا ۱۰ دقیقه قبل بخور دهید. این کار به باز شدن منافذ پوست و پاکسازی بهتر کمک می کند.
  2. مقداری از مواد شوینده را به فیس براش بزنید.
  3. سپس پوست خود را مرطوب کنید.
  4. با این براش شروع به ماساژ و شستشوی پوست نمایید.
  5. بعد از چند دقیقه پوست را آبکشی کنید. و با سمت دیگر، فیس براش پوست خود را به آرامی و به صورت دورانی ماساژ دهید.

نکته: برای حفظ سلامت پوست می توانید از لوسیون صورت استفاده کنید.

قیمت فیس براش چکشی

قیمت فیس براش چکشی در فروشگاه فیوشا مناسب است. با خرید اینترنتی فیس براش چكشی در سریع ترین زمان ممکن این محصول را درب منزل تحویل خواهید گرفت.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *