روانشناسی

روانشناس خانم در قرچک

روانشناس خانم در قرچک

روانشناس خانم در قرچک

علم روانشناسی موثرترین ابزار برای رسیدن به اهداف تعیین شده است.  در این مقاله از سایت سیتی بین ابتدا در رابطه با روانشناسی صحبت خواهیم کرد.سپس به سراغ بیان روانشناس خانم در قرچک خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

فواید روانشناس خانم در قرچک

مهارت های ارتباطی خود را بهبود می بخشد

این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما یادگیری نحوه تفکر دیگران می تواند به شما در تنظیم بهتر مکالمه با افرادی که با آنها کار می کنید یا افراد مهم یا دوستان یا خانواده کمک می کند. دقیقاً مانند همه زبان ها، هر کس روش ارتباطی خاصی دارد. شما با مطالعه روانشناسی می آموزید که چگونه بدون ایجاد پیش فرض یا سوء تفاهم بالقوه نادرست، نقطه نظرات خود را بگویید.

توانایی مقابله با استرس

درک نحوه عملکرد ذهن به بینش در مورد چگونگی کنار آمدن با استرس روزمره منجر می شود. خواه بینش در ذهن شما یا شخص دیگری باشد، شما شروع به دیدن عوامل استرس می کنید و یاد می گیرید که از آنها جلوگیری کنید یا از وقوع آنها کم کنید. اگر این محرک ها اجتناب ناپذیر باشند، در آن مرحله می توانید انتخابی پیشگیرانه مثل (تماشای فیلم، خواندن کتاب خوب، سرگرمی و غیره) انجام دهید.

در زمینه های شغلی دیگر استفاده می شود!

یک مورد که شما معمولاً در مدرسه و دانشگاه یاد نمی گیرید این است که چگونه روانشناسی در زمینه های مختلف کاری مورد استفاده قرار می گیرد! به عنوان مثال، با مطالعه روانشناسی می توانید به تدریس، مشاوره، نوشتن، نیروی انسانی، تحقیق و غیره بروید. اگر برنامه ای برای گرفتن مدارک بالا یا دکترا ندارید، می توانید به راحتی لیسانس روانشناسی را برای استفاده در سایر زمینه های کاری بگیرید. داشتن پایه و اساس رفتار انسان درها را باز می کند و مجموعه مهارت های لازم برای فرصت های شغلی مختلف را فراهم می کند.

روانشناس خانم در قرچک

روانشناس خانم در قرچک

روانشناس خانم در قرچک

دکتر الهام قنبری

شماره نظام پزشکی: 4204

  • کودکان و نوجوانان

اطلاعات پزشک

بیوگرافی پزشک

دکتر الهام قنبری مقطع کارشناسی ارشد را در رشته روانشناسی بالینی کودک و نوجوان و دکتری را در رشته روانشناسی سلامت سپری کرده اند.
در حال حاضر ایشان دانشجوی فوق دکترای بیماریهای روان تنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند.

زمینه های فعالیت:
فرزندپروری، اختلالات کودک و نوجوان، خدمات نوروفیدبک، خدمات بیوفیدبک، خدمات لورتا نوروفیدبک، تحریک الکتریکی (tDCS)، نقشه مغزی،مشاوره فردی، آموزش تربیت جنسی، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، سنجش توجه و تمركز ديداري و شنيداري (IVA)، درمان ميگرن، درمان دل دردهاي عصبي، درمان اختلالات يادگيري، درمان بيش فعالي، زوج درماني، مشاوره فردي

سوابق علمی

علمی:
کارشناس ارشد بالینی کودک و نوجوان
دکترای روانشناسی سلامت
دانشجوی فوق دکترای بیماریهای روان تنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

حرفه ای:
مدیر و موسس کلینیک تخصصی مدیریت درد و استرس رویان
مدیر درمان و درمانگر کلینیک تخصصی توانمند سازی پارند
درمانگر منطقه آزاد عملیات غیر صنعتی ماهشهر
درمانگر شرکت کشتیرانی
سازمان نظام مهندسی تهران
شركت آب و فاضلاب استان تهران
همکاری با آموزش و پرورش منطقه دو و پنج تهران

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *