روانشناسی

روانشناس در استانبول

روانشناس در استانبول

سلام و درود به شما همراهان خوب سیتی بین در این پست قصد معرفی روانشناس در استانبول را به شما عزیزان داریم پس اگر هنوز در انتخاب روانشناس خود تصمیمی نداشته این پست را از دست ندهید و تا پایان با ما همراه باشید.

 

روانشناس ایرانی در ترکیه

ممکن است شما در ترکیه ساکن باشید و به یک روانشناس ایرانی در ترکیه احتیاج داشته باشید در این صورت می توانید با شماره   از طریق واتساپ یا تلگرام تماس گرفته و با   در تماس باشید

خانم  عضو سازمان نظام روانشناسی،عضویت در انجمن روانشناسان ایران،عضو  خانه روانشناسان و مشاوران یاورانه می باشد.

جهت مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده   با دکتر امیرنجات  با شماره ۰۹۰۵۴۷۷۰۳۷۷      تماس بگیرید

ایشان متولد تهران، روانشناس، روان درمانگر، متخصص زوج درمانی، مشاور ازدواج و خانواده با رویکرد شناختی و معنوی میباشند.
مقاطع لیسانس و فوق لیسانس خود را در رشته روانشناسی با گرایش بالینی و دکتری روانشناسی با گرایش عمومی سپری کردند.

چرا روانشناس ایرانی در ترکیه

تاثیر روانشناسی رنگ ها بر روی زندگی ما چگونه است؟ - Zhivaar

روانشناس در استانبول

نکته منفی روانشناسی در ترکیه این است که دولت ترکیه وضعیت روانشناسان را به عنوان متخصصان تشخیص نمی دهد: هیچ قانونی برای روانشناسان وجود ندارد. Zeynep: “حتی اگر دکتری خود را دریافت کنید ، در بخش بالینی بگویید ، شما نمی توانید تمرین خود را بدون همکاری با روانپزشک باز کنید.” به گفته Zeynep ، قطعاً یک نقطه پیشرفت برای دولت ترکیه است که روانشناسان را به طور قانونی تشخیص دهد.

وقتی صحبت از آموزش روانشناسی می شود ، بسیاری از دانشکده های خصوصی بخش های روانشناسی را بدون داشتن تعداد کافی (تغییر در) کادر دانشگاهی افتتاح می کنند ، و این منجر به تنوع زیادی در کیفیت آموزش می شود. زینپ: “این دپارتمان ها صرفاً با هدف کسب درآمد ، به جای ارائه آموزش مناسب ، افتتاح می شوند.

من فکر می کنم از همه بخش های روانشناسی باید خواسته شود که توسط انجمن روانشناسی ترکیه معتبر شناخته شوند. »نتیجه دیگر این است که بسیاری از بخش های روانشناسی تمایل دارند که فقط در یک زیر رشته روانشناسی تخصص داشته باشند و این منجر به تغییر ضعیف در گزینه ها برای دانش آموزان می شود تا دریابند که کدام رشته است. علاقه خود را دارد.

روانشناس در استانبول

هدف ما در این مقاله یافتن افرادی است که مایل به یافتن روانشناس ایرانی در استانبول یا سایر افراد خارجی هستند.

چگونه یک روانشناس ایرانی در استانبول پیدا کنیم؟
اخذ مدرک روانشناسی و رشته های مرتبط با آن لازم است اما برای یک مشاور واجد شرایط پسوند نمی شود. برای شناسایی و شناسایی روانشناس ایرانی در استانبول ، لازم است در ویژگی های یک روانشناس خوب تجدید نظر شود.

اولین نکته این است که چسباندن ژن ها تصوری از اینکه یک درمانگر یا کنسول باید مونتاژ شود و اینکه مشتری های تکرار شونده چگونه به کنسول تبدیل می شوند ، ندارد. یک روانشناس با صلاحیت و باتجربه می تواند با مشاوران مناسب و مناسب در پیشرفت کارکنان ، خانواده و مراجعه کنندگان اجتماعی سهیم باشد و از طرف دیگر یک مشاور بی تجربه ، غیر درگیر و نادان فقط می تواند به دست مشتری برسد.

جایگاه روان درمانگر و مشاور در رابطه با مراجعه کنندگان به گونه ای است که آنها می توانند از تأثیر قوی و معنادار به معنای مثبت اما منفی جلوگیری کنند.

خصوصیات روانشناس ایرانی در استانبول یا جاهای دیگر

روانشناس در استانبول

۱٫ احساس همدلی: مهمترین ویژگی یک روانشناس خوب ، احساس همدلی در بین مشتری است. اهمیت شورا چیست؟ همدلی ، شایستگی و توانایی متناسب با احساسات مشتری.

یک روان درمانگر و مشاور که در برابر تمام نارسایی های شخصیتی ، بر همه شایستگی ها ، نقاط قوت و برتری نسبت به مشتری اصرار دارد ، غالباً در این شکست ها نقش دارد و مشکلی است که نمی توان به هیچ وجه از خواسته های مشتری جلوگیری کرد.

به خود اطمینان دهید که درمانگر و مشاور شما توانایی برقراری و برقراری رابطه صمیمی با شما را دارند ، درصورتی که مشکلات شخص به دلیل احساس عمدی و غیرقابل دسترسی بودن ایجاد می شود. اینها مشکلاتی است که در محیط خانواده ایجاد می شود و در جامعه مورد تشویق و تشویق قرار می گیرد. اگر مشاور طرح فردی را که دارای برکت است نیز تکرار کند. نه تنها این ، به مشتری نمی رسد ، بلکه به زیبایی و برکات آن می افزاید.

مشاوری که از نظر ذهنی و شخصی رشد نمی کند نمی تواند با مشتری همدردی کند. اگر مشاور احساس بیشتری را احساس نکرد ، نیازی به احساس دیگری ندارد.

روانشناس در استانبول

۲. احساس پذیرش: مشتری ها باید از نظر مشاور پذیرفته شوند. باید آنچه را که مشاور پذیرفته با هر فکر و احساسی مطابقت داده و احساس کند. مشتریان با احساسات اندام فوقانی خود به طور کلی به سمت درمانگر می چرخند. انتقاد پذیر ، صریح و صریح باشد. به همین دلیل ، شما باید با یک مشاور مشورت کنید که از ارزش ذاتی همه انسانها ، صرف نظر از رنگ ، نژاد ، مذهب ، تحصیلات ، سطح تحصیلات ، موقعیت اجتماعی یا مشکل ، استفاده می کند. که برای آن ارجاع نشده است ، و به عنوان شرایطی برای مشتری ، جایی که هر انسانی شخم زده می شود ، استعدادهای خود را پیدا کند ، ذات او را در تلاقی محصول و بهبود بخشد.

درمانگر یا مشاور نباید مراقبت از مشتری را انجام دهد ، حتی در این موارد ، مشتری نباید اجازه بیان حرفه و مشکلات خود را بدهد. بخشی از این واقعیت است که صاحب امتیاز روحیه دارد ، زیرا مشتری احساس اطمینان و امنیت نمی کند. درمانگر و مشاور باید فضای جلسه درمان را برای مشتری بیان کنند تا مشکلات خود را بیان کند. این کنسول باید از صلاحیت هدایت مشتری و نقل قول های خود و ایجاد احساس امنیت بدون عبور از کانسیلر جلوگیری کند.

نباید انتقاد کرد که مهمترین گزینه برای حفظ ارتباط با مقامات انتخاب شده است.

روانشناس در استانبول

نقش کانسیلر با نقش پیش ساز و نقش کلیسایی متفاوت است. مشاور نه به مشتری مراجعه می کند و نه به مشاور. کنسول مختصری که مشتریان به آن اعتقاد ندارند احساس همدلی و پذیرش است. و چه چیزی باید مورد انتقاد قرار گیرد. پنهان کننده این است که راه حل تعدادی از مشکلات توسط مشتری پیدا شده و سازگار است و پسوندها با ارزش ذاتی ایجاد می شوند تا این راه حل ها ارائه شود. اگر مقامات با ارزش ذاتی جریان داشته باشند ، از وضعیت فعلی راضی نیستند و انگیزه بهبود وضعیت خود و استفاده از آن را دارند.

ورزش مهمترین تکنیک برای ایجاد حس پذیرش و همدلی برای مشتری است. مشاور باید مشتری را به مشتری منتقل کند و در بیان عقاید و توصیه های خود رسوب نکند. مقامات معتقدند آنچه می شنوند خوب است. اگرچه افراد دیگر خسته و ناخنک شده اند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *