روانشناسی

روانشناس در اسلامشهر

روانشناس در اسلامشهر

روانشناس در اسلامشهر

سلام دوستان عزیزو همراهان همیشگی سیتی بین. از اینکه باز هم در کنار شما هستیم خوشحالیم. در ادامه قصد معرفی روانشناس در اسلامشهر را به شما عزیزان داریم و ضمن آن با کمک مطالبی مهمی که برای شما فراهم آورده ایم شما را به سمت یک انتخاب بهتر سوق خواهیم داد.

 

نیاز به مشاور در مراحل زندگی

ما در همه مراحل چه در انتخاب شغل و چه در انتخاب همسر و… نیازمند مشاوره و روانشناسی هستیم. اما اهمیت مشاوره بیشتر در مسائل خانوادگی خود را نشان می دهد، چون خانواده جایی است که یک فرد ونوسی با فرد مریخی می خواهد زندگی مشترک داشته باشد. این در حالی است که اینها هر کدام از یک سیاره جدا هستند و تفکرات متفاوتی دارند. لازم است این اشخاص از خصوصیات درونی همدیگر آگاهی داشته باشند و الا هر آن ممکن است به همدیگر صدمه بزنند و باعث رنجش روح و روان یکدیگر شوند. برای این امر نیاز هست با مشاوری امین و متخصص صحبت شود تا راهکارهای مناسب به زوجین آموخته شود. بنا به دلایل ذیل زوجین باید به مشاور مراجعه کنند.

تفاوت های فردی

همان گونه که در بالا اشاره شد زن و شوهر از دو جنس متفاوت می باشند و علاوه بر این ارزشهای متفاوتی دارند که بایستی به یک نقطه مشترک برسند تا از زندگی لذت کافی ببرند.

زندگی بهتر

قطعا کسانی که زبان همسر خود را می فهمند یا به زبان عامیانه وی را درک می کنند، زندگی شیرین تری دارند. مشاور کسی است که به ما یاد می دهد در برابر جنس مخالف چه موضعی داشته باشیم و روح و روان همسر را برای ما تشریح می کند. طبیعی است وقتی ما بتوانیم خواسته های درونی همسرمان را درک کنیم زندگی خوبی خواهیم داشت.

برنامه ریزی بهتر


همیشه مشاور نقش تنش زدایی ندارد بلکه در بعضی مواقع ما را برای برنامه ریزی بهتر و دقیق تر رهنمون می سازد مثلا اینکه کی بچه دار شویم؟ یا چطور بچه خوب و سالمی به دنیا بیاوریم؟ یا چطور فرزندان خود را تربیت کنیم؟  همه و همه از کارهای یک مشاور متخصص است که با راهنمایی و مشاوره برنامه های کوتاه مدت و میان مدت برای خانواده ها ارائه می کند که حتی در مورد مسائل اقتصادی نیز می تواند مشکل گشا باشد.

استفاده از تجربه مشاور

مشاورین علاوه بر تخصص و تحصیل در زمینه روان شناسی و علوم نوین صاحب تجربه هم هستند. و چه بسا مشکلی که ما احساس می کنیم لاینحل است. حال آنکه مشاور چندین مورد. را قبل از ما حل کرده است، لذا با اتکا ب.ه تجربه او می توانیم مشکلات سخت زندگی را حل کنیم و از عواقب احتمالی آن در آینده در امان بمانیم. چون .همه چیز را نباید در زندگی خودمان تجربه کنیم بلکه باید از زندگی دیگران تجربه بگیریم.

زهرا موسوی

روانشناس کودک| روانشناس نوجوان| روان درمانگر| مشاور خانواده

خدمات

آدرس مطب زهرا موسوی

پرند – چهارباغ – نرسیده به پاساژ طلا – خیابان نقش جهان – بعد از میدان میوه تره بار – ساختمان پزشکان رزان – مرکز مشاوره بهسا


شماره تلفن مطب زهرا موسوی

دکتر عبداله علیزاده

مطب 1

آدرس مطب دکتر عبداله علیزاده

تهران – میدان فاطمی – مترو جهاد – نبش مترو – کوچه غزالی – ساختمان غزالی – پلاک 12 – طبقه 3 – واحد 8 – کلینیک مشاوره و رواندرمانی


شماره تلفن مطب دکتر عبداله علیزاده

خدمات

  • درمان اختلالات روانی کودکان و بزرگسالان
  •  زوج درمانی
  • اجرا و تفسیر تست های شخصیت و هوش
  • مشاوره پیش از ازدواج
  • تحصیلی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *