روانشناسی

روانشناس در ولیعصر

روانشناس در ولیعصر

با سلام و آرزوی بهترین ها برای شما دوستدارن همیشگی سیتی بین.اگر به دنبال یک دکتر روانشناس در ولیعصر می گردید حتما تا پایان با ما همراه باشید و از مطالب این پست بهره ببرید.

 

شانه های پیچیده بیماری روانی

به دلیل اینکه بیماری‌های جسمانی، نشانه بیرونی دارد، نهایتا با تعدادی عکس یا آزمایش، علت و منطقه آسیب‌زا مشخص می‌شود اما بیماری‌های روانی، نمود بیرونی آشکاری برای تشخیص ندارد و یا آگاهی افراد نسبت به نشانه‌های آن پایین است و نمی‌توانند به مشکل خود پی ببرند. بنابراین نیاز است که روانشناس با تحلیل رفتار و صحبت‌های شما پی به مشکل اصلی ببرد.

حساسیت تشخیص روانشناسی

بسیاری از افراد بعد از مراجعه به روانشناس اذعان می‌کنند که 2 جلسه رفتم، فقط گوش داد و هیچی نگفت، روانشناس هیچی حالیش نبود و هیچکاری واسم نکرد. در واقع فرایند تشخیصِ درست، زمان بر است. شما فکر کنید که به پزشکی مراجعه کرده‌اید و بیماری شما را اشتباه تشخیص داده است و تجویز غلط می‌کند. پیامد آن چیست؟

روان شما ممکن است حساس‌تر از جسمتان باشد و تشخیص اشتباه و عجولانه روانشناس، ممکن است تمام زندگی شما را از بین برده و راه جبرانی نگذارد. بنابراین باید صبور باشید تا روانشناس، با تشخیص و تجویز درست، شما را به مسیر سلامت روان هدایت کند.

باید از راه رفته برگردید

مسیر اشتباهی که شاید ده‌ها سال طی شده است، آیا در یک ماه قابل برگشت است؟ ترک یک عادت، باور و نگاه غلط زمان بر است؛ چند سال اشتباه و پیامدهای آن، منطقا با یک و دو جلسه قابل برطرف شدن نیست. می‌توانید این جریان را با یک بیماری جسمانی مزمن مقایسه کنید.

مراجعه به روانشناس | عدم توجه به تکلیف ها

یکی از دلایلی که جریان مشاوره به سرعت پیش نمی‌رود، عدم توجه و اهمیت ندادن افراد به تکالیف و پیشنهادهای روانشناس است. باید بدانید روانشناس جادوگر نیست و برای درمان، نیاز به همراهی شما دارد. همانطور که تنها خریدن داروها برای درمان سرماخوردگی کافی نیست و شما باید داروها را منظم و به مقدار لازم مصرف کنید.

سلطه دارو در خانه ها

متاسفانه به دلیل عادات غلط به مصرف مداوم، همیشگی و خودسرانه دارو، انتظار می‌رود که برای هر مشکلی دارویی باشد که سریع فرد را نجات دهد. برای مشکلات روانشناختی دارو، مسکن یا مکمل درمانی است، اما برای درمان قطعی لازم است که ریشه‌های بیماری را خشکانده تا هرگز دیگر به دوران تلخ روحی خود برنگردید و زندگی با نشاط و سالم طولانی مدت داشته باشید.

دکتر لیلا طهماسبی

متخصص اعصاب و روان – روانپزشک

متخصص اعصاب و روان و روانپزشک
-عضو انجمن روانپزشکان ایران

 

 

درمان اختلالات :

روانپزشکی بدون دارو با دستگاه تحریک مغناطیسی مغز آر تی ام اس
افسردگی اساسی،افسردگی پس از زایمان، افسردگی فصلی، افسردگی دوقطبی…
اضطرابی و استرس، اضطراب فراگیر، اضطراب جدایی، حملات پانیک…..
وسواس های فکری و عملی،وسواس مو کندن، وسواس های مذهبی….
جنسی، اختلال نعوظ، زود انزالی، دو جنسیتی، خودارضایی……
خواب، بی خوابی، بد خوابی، کابوس شبانه،……
درمان اختلال بیش فعالی و عدم تمرکز در کودکان با دستگاه نوروفیدبک
مشاوره و روان درمانی، روانکاوی، مشاوره خانواده و ازدواج……

خیابان شریعتی – بالاتر از میرداماد – کوچه فلسفی – ساختمان پزشکان پرشین – طبقه اول – واحد 1

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *