روانشناسی

روانشناس در یافت آباد

روانشناس در یافت آباد

روانشناس در یافت آباد

سلامی دوباره به همه ی شما دوستان عزیز و دوستداران همیشگی سیتی بین. قصد داریم در این پست به شما برای انتخاب یک  روانشناس در یافت آباد کمک کنیم و در اینباره نکات مهمی به شما گوشزد کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

مباحث بنیادی شغلی در روانشناسی

 

روانشناسان،  رفتار انسان را بررسی می کنند و به دنبال نحوه تفکر، یادگیری و رشد عاطفی اجتماعی وی هستند. آن ها طیف گسترده ای از روش ها را برای انجام تحقیق در گروه های بزرگ، جوامع و افراد خاص به کار می برند؛ یک روانشناس ممکن است یک آزمایشگاه را اداره کند، مراجعین را به صورت سرپایی ارزیابی نماید، یا آزمون های متداول مدرسه ای را برای بررسی اختلالات یادگیری انجام دهد.

ادامه

روانشناسان همچنین به کسانی که از ضربه روحی (تروما)، اختلالات روانی یا مشکلات سوء استفاده مواد رنج می برند، کمک می کنند؛ همچنین ممکن است با مراجعین به صورت انفرادی کار کنند تا علت های ریشه ای اختلال را درک کرده و نوع خاصی از درمان را توصیه نمایند. بیشتر روانشناسانِ پژوهشگر در دانشگاه ها یا نهادهای دولتی کار می کنند. متخصصان بسته به اهداف شغلی، می توانند نقل مکان به محلی خاص را انتخاب کنند که خلاقیت آنان را شکوفا کرده و بازدهی کاری را افزایش دهد .

۱۰ ویژگی شخصیتی یک روانشناس خوب چیست؟

یک روانشناس خوب خصوصیت هایی را داراست، که میتواند او را در برابر سایر روان شناسان برجسته کند.

روان شناسان در زمینه های مختلفی کار میکنند که موفقیت در آن زمینه ها نیازمند ویژگی های خاصی است:

  • یک روانشناس خوب، باید دارای مهارت ارتباطی قدرتمند باشد؛ یعنی دارای مهارت ارتباطی و گفتاری عالی باشد در این صورت میتواند به طور موثر و کارآمد با گروه های مختلف مردم ارتباط بگیرد. مثلا؛ در برخی موارد لازم است روانشناس برای برقرار شدن روابط بین خانواده مداخلاتی انجام دهد.
  • یک روانشناس خوب، احساس همدردی را بلد است؛ میتواند به شکل خوبی با درد، رنج و مشکلات بیمار خود همدردی کند و شرایطی را برای مراجع خود فراهم کند که کاملا احساس راحتی داشته باشد.
  • یک روانشناس خوب، باید به سلامت روان خود اهمیت بدهد؛ او باید بتواند خود را در زمان خشم، ناراحتی و مشکل کنترل کند.
ادرس روانشناس در هشتگرد

ادرس روانشناس در هشتگرد

کلینیک روانپزشکی و روانشناسی دریا

کلینیک روانپزشکی دریا ارائه دهنده خدمات زیر به صورت تخصصی می باشد:
گفتاردرمانی،کاردرمانی،مشاوره،نوروفیدبک،اختلال یادگیری،بازی درمانی،تئاتر درمانی،غربالگری،زوج درمانی،تست هوش،روانسنجی،مشاوره کودک،مشاوره ازدواج،مشاوره خانواده،مشاوره تحصیلی،کاردرمانی جسمی،کاردرمانی ذهنی،توانبخشی،روان درمانی،اصلاح ناهنجاری های بدن (10% تخفیف اولین مراجعه)
شماره های تماس: 55963885  و 09029024014

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *