روانشناسی

روانشناس خوب در ورامین

روانشناس خوب در ورامین

با سلام به شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی سیتی بین. از اینکه باز هم ما را انتخاب کردید خوشحالیم. در این پست به شما کمک میکنیم تا بتوانید انتخابی شایسته در روانشناس خوب در ورامین داشته باشید پس تا پایان با ما همراه باشید.

روان شناس خوب  را چگونه تشخیص دهیم؟

 

ممکن است همه ما در لحظاتی از زندگی مان لزوم مراجعه به روانشناس را در خودمان حس کنیم، اگر نظر من را بخواهید همه ما حتی و خصوصا روانشناسان نیاز داریم که از خدمات روانشناسی استفاده کنیم، در مورد مراجعه به روانشناس اولین سوالی که به ذهن میرسد این هست که واقعا چطور میتوانم روانشناس خوبی پیدا کنم که متخصص حل مشکل من باشد و چطور میتوانم در جلسه اول متوجه شوم که در انتخابم اشتباه نکردم، برای کمک به شما برای انتخاب روانشناس خوب و حاذق چند نکته را لیست کردم که امیدوارم مفید و موثر باشد:

 

الف- روانشناس خوب تخصصی کار میکند و همه چیزدان نیست.

روانشناسی علم وسیعی است و ادعای این که یک روانشناس در همه موارد صاحب نظر باشد، ادعای بسیار زیادی است، بنابراین روانشناسی را انتخاب کنید که تخصصی بر روی مشکل شما کار می کند.

 

ب- روانشناس خوب به یک یا چند رویکرد درمانی مسلط است.

شما میتوانید همان جلسه اول از روانشناستان رویکردشان را بپرسید و ببینید برای درمان شما قرار است از چه رویکردی استفاده کند، رویکردهای روانشناسی بسیار متنوعند، از جمله: طرحواره درمانی، روانکاوی، درمان شناختی رفتاری و غیره.

 

ج- روانشناس خوب به صحبت های شما خوب گوش میدهد.

وقتی با او صحبت میکنید احساس میکنید با همه وجود در حال شنیدن صحبت های شماست، روانشناسی که به علت کثرت مراجع برای مراجعینش وقت کافی نمیگذارد و به و توجه نمیکند روانشناسی خوبی نمیتواند باشد.

 

د-  روانشناس خوب شما را قضاوت نمیکند.

 شما احساس میکنید روانشناستان غرق صحبت های شما نمی شود و به دید علمی و بدون قضاوت صحبت های شما را می شنود، در این شرایط از گفتن احساساتتان به او هراسی ندارید.

 

ن- روانشناس خوب توصیه مستقیم نمی کند.

او شما را هدایت می کند ولی به طور مستقیم و به جای شما تصمیم نمی گیرد.

روانشناس خوب در ونک

روانشناس خوب در ونک

مشاور خانواده

احمد بختیاری نژاد

ورامین – میدان امام خمینی – خیابان شهدا – روبروی داروخانه شبانه روزی دکتر بانی – ساختمان پزشکان مهدی(عج) – طبقه 2

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *