محصولات ارایشی

ریمل اسنس صورتی

ریمل اسنس صورتی

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

ریمل اسنس صورتی

با سلام و درود به همه شما همراهان خوب سیتی بین. ریمل اسنس صورتی عنوان محصولی است که در این پست به شما معرفی خواهیم کرد. همه شما دوستان حتما تا کنون نام این ریمل را شنیده اید و یا تجربه استفاده از ان را داشته اید. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت پس ادامه مطالب را از دست ندهید.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

قطعا زیبایی چشم در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد،اگر خواهان داشتن چشمانی زیبا هستید بایستی چشمان خود را به زیبایی آرایش کنید و از ریمل با کیفیت برای آرایش چشم هایتان استفاده کنید.ریمل یکی از اصلی ترین ابزارهای آرایش چشم می باشد،کمپانی اسنس در زمینه تولیدلوازم آرایشی بسیار فعال است و ریمل های متنوع با انواع برس های بلندکننده،حجم دهنده و… را به بازار آرایشی عرضه نموده است.ریمل حجم دهنده اسنس مدل extreme volume دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی میباشد.

ریمل اسنس صورتی

درباره برند اسنس

کمپانی اسنس فعالیت خود را در سال ۲۰۰۱ آغاز نمود و در حال حاضر یکی از محبوبترین  برندها در اروپا می باشد و دلیل آن کیفیت،تنوع محصولات و قیمت مناسب محصولاتش است.بدون شک میتوان گفت برند اسنس با مقررات کمیسیون لوازم آرایشی و بهداشتی اتحادیه اروپا سازگاری بالایی  دارد و هر یک از محصولات این برند درکشورهای عضو اتحادیه اروپا تولید می شود، اما مبدا اولیه اسنس کشورایتالیا است.در حال حاضر اسنس در کشورهایی همچون آلمان،هلند،سوییس و… جزء برندهای پرفروش می باشد.

در این قسمت درباره ریمل حجم دهنده اسنس مدل Extreme Volume  توضیحات مختصری بیان میکنیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.برس این ریمل بسیار باکیفیت است که همین مورد سبب می شود به مژه ها فرم دهد و بالاترین حجم را در مژه های شما ایجاد کند مواد ریمل نیز کیفیت عالی دارد و در مدت زمان بالا زیر چشم ها ریزش ندارد و بر روی مژه ها ماندگاری بالایی نیز دارد.اگر به دنبال یک ریمل با کیفیت و حجم دهنده و البته قیمت مناسب هستید ریمل اسنس گزینه مناسبی است.این نوع ریمل از برند اسنس برای مصرف روزانه بسیار مناسب میباشد زیرا مواد آن به خوبی به مژه ها حجم می دهد و به هیچ عنوان مژه ها به هم نمیچسبند و حالت زیبا و طبیعی به چشم می دهد.

ریمل اسنس صورتی مدل «I Love Extereme» از نوع حجم‌دهنده و دارای برس انعطاف‌پذیر بوده که از چسبندگی مژه‌ها به هم خودداری می‌کند و باعث بلند شدن مژه ها میشود.

شرکت اسنس از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و جزو برندهایی است که با توجه به نیاز مشتریان و قیمت معقولانه توانسته نظر اکثریت را به خود جلب کند. انتخاب ریمل مناسب همیشه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده تا بتواند ظاهری زیبا و و طبیعی را به نمایش بگذارد. بلند و کوتاه بودن مژه و همچنین صاف یا فر بودن آن از عواملی است که در انتخاب مناسب ریمل تاثیرگذار است.

با توجه به همه‌ی این موارد و نیاز مصرف کنندگان ریمل‌های متنوعی نظیر حجم دهنده، فرم دهنده و بلند کننده به بازار جهانی عرضه شده است.

ریمل حجم دهنده اسنس با رنگ کاملاً مشکی و برس انعطاف‌پذیر حجم قابل توجهی به مزه می‌دهد که برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند مناسب خواهد بود. شرکت اسنس Essence آلمان ریمل مدل I Love Extreme Crazy Volume را وارد بازار کرده است که این محصول با رنگ کاملاً مشکی و برسی جهت حجم دار کردن مژه است.

تفاوت ریمل اسنس صورتی و ریمل اسنس مشکی در این است که اسنس صورتی بلندکنندگی بیشتر و حجم دهندگی کمتری نسبت به ریمل اسنس مشکی دارد.

ریمل اسنس صورتی

برس ریمل صورتی اسنس

برس چهار گوش و پلاستیکی ریمل حجم دهنده آی لاو اکستریم کریزی والیوم اسنس طراحی فوق العاده ای دارد. طراحی ۴ ضلعی این براش به شما کمک می کند تا ریمل را با قدرت بیشتری به زوایای چشم و مژه ها برسانید. از بخش های گوشه ای برس می توانید استفاده کنید تا مژه های کوچک و یا ریشه ها را ریمل بزنید. به همین دلیل در انتهای کار نمایی یکدست و بافتی ضخیم اما حرفه ای ایجاد می گردد.

اکستریم کریزی اسنس مژه ها را تا چندین برابر پرپشت و حجیم می نماید؛ با این حال مانع از به هم چسبیدگی مژه ها می گردد و پس از استفاده حس سنگینی بر روی مژه ها نخواهید داشت.

جذابیت، جلوه پایانی ریمل صورتی اسنس

ریمل های اسنس جزو محبوبترین لوازم آرایش هستند و همواره خریدارانی وفادار داشته اند. دلیل این امر رضایت افرادی بوده که از این محصول استفاده کرده اند. مژه های به هم نچسبیده، با رنگ مشکی مطلق و حالت گرفته، نگاه هر بانویی را جذابیت دوچندان خواهد بخشید و این جادوی ریمل های اسنس است.

ریمل اسنس صورتی

مزایا:

  • دارای بافت کرمی
  • برس چهار گوش و پلاستیکی
  • حجم دهندگی فوق العاده

نحوه استفاده:

چشمان خود را کاملا باز کنید. براش ریمل را زیر ریشه مژه ها قرار دهید و آن را به سمت نوک مژه ها بکشید. تا زمان رسید به حجم دلخواه این کار را ادامه دهید.مراقب باشید که این حرکت را به صورت برعکس، یعنی از سمت نوک مژه با سمت چشم انجام ندهید.

تمام مژه های پلک بالا را به صورت یکنواخت ریمل بزنید. هیچگاه برای مژه های پلک پایین به اندازه مژه های پلک بالا ریمل استفاده نکنید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *