محصولات ارایشی

سرم گلدزن 24k

سرم گلدزن 24k

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

سرم گلدزن 24k

با عرض سلام و روز بخیر به همه دوستان خوب و همیشگی سایت سیتی بین .در این مقاله قصد داریم به شما سرم گلدزن 24k که یکی از بهترین محصولات برای پوست شماست را نقد و معرفی کنیم و به شما در انتخاب هر چه بهتر کمکم نماییم. ممنون از انتخاب شما.

 

مشخصات و خرید سرم طلا گلدزان اصل GOLDZAN

سرم گلدزن 24k

سرم گلدزن 24k

ابتدا به معرفی و خرید سرم گلدزان طلا ۲۴ عیار  می پردازیم تا با خواص آن آشنا شوید. سرم طلا گلدزان حاوی ۹۹٫۹ درصد طلای خالص و پپتید می باشد. که باعث تحریک کلاژن سازی میشود. و خاصیت الاستین و کشسانی پوست را افزایش داده و مانع از ایجاد چین و چروک در پوست صورت می شود. این ذرات طلا باعث ذخیره شدن آب در پوست صورت می شود و باعث می شود پوست ما جوان و شاداب بنظر برسد. و از پیری زود رس پوست جلوگیری می کند.

یکی دیگر از خواص سرم طلا گلدزان این است که با از بین بردن سلول های مرده پوست، گردش خون را بالا برده و سبب روشن و درخشان شدن پوست صورت می شود. و ویتامین B5 موجود در آن با پیری زود رس پوست مقابله می کند و مانع از ایجاد آکنه می شود. و ویتامین B3 موجود در ان از بوجود آمدن لکه های پوستی جلوگیری می کند، و پوست را مرطوب می کند.

خواص سرم طلا گلدزان GOLDZAN Ampoule

برای خرید سرم صورت ضد چروک و جوش گلدزان GOLDZAN دقت کنید، علاوه بر طلای ۲۴ عیار با موادی مانند ویتامین C، ویتامین E و اسید هیالورونیک غنی شده است. که باعث مرطوب شدن و آبرسانی پوست صورت می شود. و ویتامین C موجود در آن باعث روشن تر شدن پوست صورت می شود.

یکی از راه های مراقبت پوست صورت استفاده از سرم صورت می باشد. زیرا با افزایش سن تولید کلاژن به تدریج کند می شود. و باعث بوجود آمدن چین و چروک و شل شدن پوست صورت می شود. برای داشتن پوستی سالم و بدون چین و چروک راه های زیادی وجود دارد یکی از آنها استفاده از سرم صورت ضد چروک و جوش گلدزان می باشد. باید از سرم هایی استفاده کنیم که کلاژن ساز باشد و باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست شود، تا جوانی را به پوست شما هدیه دهد.

استفاده ازسرم طلا گلدزان Pure Gold به عنوان پرایمر

یکی دیگر از خواص پرایمر طلا ۲۴ عیار گلدزان این است که به عنوان زیرساز آرایش از آن می توان استفاده کرد. زیرا برای داشتن یک آرایش کامل باید برای بیس کار از یک زیرساز آرایش مناسب استفاده کنیم تا آرایشی یکدست و بدون نقص و با ماندگاری بالا داشته باشیم. این یکی از دلایلی است که آرایشگران حرفه ای  همیشه قبل از آرایش از پرایمر استفاده می کنند.

فواید طلا 24K برای پوست و صورت

سرم گلدزن 24k

سرم گلدزن 24k

روشن کننده و براق کننده چهره : طلا عنصری است که خاصیت بازتابش نور را داشته و نور را منعکس می کند. به همین دلیل استفاده از این ترکیب در کرم های پوستی باعث درخشش و براقیت پوست چهره می شود. در واقع یکی از خواص طلا برای پوست روشن کننده و شفاف کننده قوی پوست است.

برطرف کننده چین و چروک پوستی : ذرات طلا موجود در سرم ضد چین و چروک گلدزن به دلیل قدرت نفوذ بالا درون لایه های عمیق پوست باعث پر کردن منافذ و چروک های سطحی می شود. استفاده از کرم های ضد چروکی که دارای ذرات کلوئیدی طلا هستند. تاثیرگذاری بیشتری در رفع چروک های سطحی دارد.

جوانسازی پوست : استفاده از طلا در محصولات پوستی مانند کرم و ماسک های صورت به دلیل داشتن آنتی اکسیدان از ایجاد رادیکال های آزاد جلوگیری کرده و همین موضوع باعث تولید کلاژن و جلوگیری از پیری سلول های پوست می شود.

کاهش روند پیری پوست : امروزه بسیاری از متخصصان پوست معتقدند که طلا از قدرت فوق العاده ای برای شفابخشی پوست برخوردار است. یکی از مهم ترین خواص طلا برای پوست خاصیت آنتی اکسیدانی و جوانسازی آن است.

سرم صورت برای چه پوست هایی مناسب است

سرم مراقبت صورت ضد چروک گلدزان هم برای پوست های خشک و هم پوستهای چرب مناسب است، زیرا پوست صورت را آبرسانی می کند. و سلول های مرده پوست را بازسازی می کند. و مانع از خشکی پوست می شود و باعث جوانسازی و روشن تر شدن پوست صورت می شود. همچنین ذرات طلا صد در صد خالص موجود در آن جلوه ای خاص و در خشان به پوست شما می بخشد.

سرم و پرایمر طلا GOLDZAN ساخت کشور کره می باشد و دارای حجم ۱۰۰ میل است که استفاده از آن مقرون به صرفه است. همچنین سرم صورت گلدزان حاوی ۹۹٫۹ درصد طلای خالص و پپتید است.

ویژگی های سرم و پرایمر طلا گلدزن GOLDZAN

  • سرم طلا
  • آرامبخش پوست
  • شاداب و تازه کننده پوست
  • مناسب انواع پوست
  • مرطوب کننده
  • ضد چین و چروک
  • غنی از مواد مغذی برای پوست
  • دارای بافت لطیف
  • جلوگیر کننده از افتادگی پوست
  • قابل استفاده به عنوان پرایمر قبل آرایش

طرز استفاده از سرم طلا گلدزان

سرم گلدزن 24k

سرم گلدزن 24k

برای استفاده از سرم طلا گلدزان ابتدا پوست خود را با شوینده های مناسب پوست صورت تمیز کنید. بعد مقداری از این سرم را بر روی پوست خود به صورت دورانی با نوک انگشتان خود ماساژ دهید فقط دقت داشته باشید که نباید در نواحی اطراف چشم زده شود. برای راحتی در نواحی کوچک تر می توانید از برس استفاده کنید

قیمت سرم طلا گلدزان ۲۴ عیار GOLDZAN 24K

همانطور که می دانید در هنگام خرید سرم طلا گلدزان علاوه بر کیفیت و اورجینال بودن محصول قیمت محصول هم برای ما مهم است. از این رو قیمت سرم طلا گلدزان بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد زیرا کارایی زیادی برای پوست ما دارد هم سرم ضد چین و چروک است و هم به عنوان پرایمر و یا زیرساز آرایش می توان از آن استفاده کرد. و ذره های طلای موجود در آن بخوبی جذب پوست ما می شود.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *