محصولات ارایشی

مداد مشکی فلورمار

مداد مشکی فلورمار

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

مداد مشکی فلورمار

سلام و درود به همه شما همراهان خوب و دوستداران همیشگی سیتی بین. در ای پست قصد معرفی مداد مشکی فلورمار را به شما عزیزان داریم. این محصول  که در نوع خود یکی از بهترین هاست امروزه در بازار بسیار پر طرفدار بوده و از بهترین ها به شمار می آید. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

مشخصات کلی مداد چشم مشکی فلورمار flormal

مداد چشم مشکی فلورمار flormal چیست؟ و برای چه کاری مناسب می باشد؟ مداد چشم از آن دسته محصولاتی است که برای آرایش چشم مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد دارد. این محصول یکی از پر کاربرد ترین وسایل آرایشی است که بیشتر خانم ها و سالن داران از آن استفاده می کنند تا یک آرایش چشم بسیار عالی و خفن را برای چشمان خود و یا مشتری ها انجام دهند. این مداد چشم ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد مختص به خود را دارد که با آن ها آشنا خواهید شد.

مداد مشکی فلورمار

مداد مشکی فلورمار

ویژگی های بسیار مهم مداد چشم فلورمار مشکی

در بند قبلی به این اشاره کردیم که مداد چشم flormar با خصوصیات و ویژگی هایی فوق العادهای تولید شده است که همین موارد موجب شده اند تا جزء محصولات شگفت انگیز و بسیار با کیفیت قرار بگیرد.

 

ضد آب

از مهم ترین ویژگی هایی که دارد ضد آب بودن آن است. پس همین امر موجب می شود تا به راحتی و با برخورد آب به آن به زودی پاک نشود و ریزش پیدا نکند. همچنین عرق کردن نیز در ریزش و پاک شدن آن بی تاثیر است و به هیچ عنوان ظاهر آن را زشت نخواهد کرد. پس با این وجود یکی از بهترین و مناسب ترین مداد چشم هایی است که در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد و هم اینکه گزینه ی بسیار عالی برای آن دسته از افرادی است که پوستی چرب دارند که مدام عرق می کنند.

مداد مشکی فلورمار

مداد مشکی فلورمار

ماندگاری بالا

به علاوه ناگفته نماند که ماندگاری بالا و فوق العاده ای دارد که مدت زمان بسیار طولانی بر روی پوست باقی می ماند. پس اگر می خواهید در مهمانی هایتان بدرخشید و از مداد چشمی استفاده کنید که در تمام طول مهمانی ثابت بماند و مانند لحظه ی اول خود باشد می توانید به خرید مداد چشم فلورمار اصل اقدام کنید.

 

ضد حساسیت

از دیگر خصوصیات خوب مداد چشم ضد آب فلورمار ضد حساسیت بودن آن می باشد. در نتیجه بدون هیچ نگرانی می توانید از این محصول استفاده کنید چراکه باعث ایجاد حساسیت در چشم ها همچون ایجاد التهاب و قرمزی و سوزش و خارش نخواهد شد.

 

جنس نوک مداد چشم فلورمار

مداد چشم فلورمار مشکی به گونه ای ساخته شده است که دارای سری شمعی می باشد و این سری شمعی نیز از موادی تولید شده است که سبب شده است بافتی نرم و نیمه و روان داشته باشد تا به صورت بسیار روان و راحت بر روی پلک کشیده شود.

مداد مشکی فلورمار

مداد مشکی فلورمار

تاثیر نرم بودن جنس نوک این مداد چشم

همچنین همین امر کاری کرده است تا علاوه بر مناسب بودن برای پلک برای داخل چشم نیز مناسب باشد. پس به طور کلی ظاهر و جلوه ای بسیار زیبا و ویژه را به چشمانتان می بخشد. البته ناگفته نماند که به دلیل اینکه پوشش این مداد کاملا یکنواخت و یکدست است و به صورت کامل آن را می پوشاند.

 

ترکیبات تشکیل دهنده این محصول

یکی از ترکیباتی که این مداد چشم flormar دارد روغن خرما می باشد. نتیجه ی استفاده از این روغن در ساختار این محصول نیز این است که موجب نرمی و سهولت در استفاده و حفظ رنگ می شود. در نهایت بهتر است که بدانید با استفاده از این مداد در پلک و داخل چشم می توانید چشم هایی با آرایشی کاملا بی عیب و نقص و کاملا تمیز را برای خود به ارمغان بیاورید که ماندگاری بالا و طولانی مدتی دارد.

  • رنگ مشکی
  • ضد آب
  • مناسب بيرون چشم
  • ماندگاری طولانی
  • دارای بافت نرم و مخملی
  • بدون پخش شوندگی
  • دوام و ماندگاری بالا

مداد چشم فلورمار اصلی

محصولی که امروز به شما معرفی می کنیم مداد چشم مشکی فلورمار می باشد. این محصول به رنگ مشکی بوده و به علت دارا بودن بافت نرم و نیمه روان مناسب برای روی پلک و داخل چشم می باشد و جلوه ای بسیار زیبا به چشمان شما می دهد. همچنین این مداد دارای ماندگاری مناسبی بوده به طوریکه مناسب برای استفاده در مهمانی ها می باشد و در تمام مدت استفاده هیچ گونه حساسیتی برای چشم های شما به وجود نمی آورد و موجب قرمزی و یا سوزش چشم های شما نمی گردد.

مداد چشم فلورمار مشکی

چنانچه قصد خرید مداد چشم فلورمار را دارید باید بگوییم که پوشش این مداد چشم کاملا یکدست و کامل بوده و حالتی زیبا به چشم های شما داده و چشم های شما را به سیاهی شب مشکی و در نهایت آرایشی بی عیب و نقص را برای شما به ارمغان می آورد. جنس این مداد از چوب بوده و نشان از اصل بودن و با کیفیت بودن مداد چشم فلورمار می باشد. در ترکیبات این مداد چشم از روغن خرما استفاده شده که موجب نرمی و سهولت در استفاده و حفظ رنگ می شود.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *