محصولات ارایشی

شامپو سوبارو اصل


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

.شامپو سوبارو اصل

با سلام و درود به همه شما همراهان همیشگی سیتی بین. شامپو سوبارو اصل عنوان محصولی است که در این پست قصد معرفی ان را به شما عزیزان داریم. این شامپو که سابقه طولانی و مثبتی دارد توانسته نظر مثبت افراد زیادی قرار گرفته است. اگر قصد خرید این محصول را دارید در ادامه نیز با ما همراه باشید.

 

شامپو سوبارو Subaru دوقلو اصل- رنگ مو مشکی

افرادیکه موهای آنها سفید شده از روشهای مختلفی برای رنگ کردن مو استفاده میکنند، شامپو سوبارو Subaru دوقلو نیز یکی از ساده ترین و سریعترین راه های رنگ کردن مو است. البته نوع تقلبی این شامپو وجود دارد که باید در خرید آن دقت کنید. شامپو سوبارو نیز در بین برخی افراد اسم دیگری دارد به نام شامپو سامورایی، اینکه چرا به این نام گاها اسم برده میشود دلیل آن مشخص نیست.

یکی از مزیت های مهم شامپو رنگ مو سوبارو این است که همه افراد از قبیل زن و مرد میتوانند از آن استفاده کنند و. به سادگی موهای خود را رنگ نمایند، حتی اگر موهای شما بسیار بلند است نیاز نیست مقدار زیادی. رنگ مو بخرید، مقدار کمی از این شامپو تا مدت ها رنگ موی شما را به حالت طبیعی نگه خواهد داشت و نیاز به مراجعه به آرایشگاه برای استفاده از رنگ موهای مختلف نخواهید داشت.

دلایل سفید شدن مو:

چه در بین خانم ها و یا آقایان دلایل مختلفی وجود دارد که به مرور زمان سبب از بین رفتن رنگدانه های موها شده و موهای سر سفید شود. یکی از این دلایل که در بین همگان شایع است ارثی بودن می باشد که حتی. ممکن است در سنین پایین هم اتفاق بیافتد و این سفید شدن تارهای مو یا به صورت کل موها است و یا قسمت. هایی از موی سر سفید شده و یا به صورت پخش شده در بین موها. این سفید شدن مو طبیعی است. نوع دیگری از سفید شدن موها مربوط به افزایش سن می باشد که در افراد میانسال نیز از بین رفتن رنگدانه ها طبیعی است. دلایل متفاوت دیگری هم ممکن است برای ایجاد سفید شدن موها در سر و بدن وجود داشته باشد. معمولا با قرص و داروهای مختلف میتوان روند پیش روی آن را کند کرد.

حتی برخی از افراد که ممکن است داروی خاصی را استفاده کنند موهای آنها در اثر استفاده از چنین داروهایی سفید گردد، که ممکن است بعد از تمام دوره استفاده از داروی مذکور نیز رنگدانه موهای آنها. به حالت قبل برگدد و نیاز به رنگ کردن مو نداشته باشند. اما در کوتاه مدت و به صورت موقت اگر میخواهند موهای آنها سیاه و به رنگ طبیعی باشد میتوانند از شاپمو رنگ مو سوبارو استفاده کنند.

درباره شامپو رنگ مو سوبارو Subaru Magic Black Hair Shampoo

این شامپو به عنوان یک شامپو رنگ موی عالی چندین سال است که در بازار وجود داشته و طرفداران زیادی دارد. بسته آن شامل دو عدد قوطی با حجم 200 میلی گرم + 200 میلی گرم است که برای رنگ کردن مو باید هردو باهم ترکیب شوند. جالب اینجاست که تاکنون هیچ شامپویی نتوانسته رقیب این شامپو گردد و استفاده سریع و آسان یکی از مزیت های آن به شمار میرود.

اگر تاکنون از روشهای وقت گیر و دشوار برای رنگ کردن موها استفاده میکرده اید پیشنهاد میکنیم شامپو سوبارو را برای یکبار تست کنید تا با تاثیرات شگفت انگیز آن آشنا شوید. از این شامپو همچنین میتوان بارها و بارها استفاده کرد.

شامپو رنگ مو سوبارو به عنوان رنگ کننده دائمی مو:

با توجه به کیفیت و ماندگاری و دوام این رنگ مو از آن به عنوان رنگ کننده دائم یاد می شود، اما در واقع اینگونه نیست نه تنها این رنگ مو، بلکه هیچ رنگ مویی به صورت دائم نمی باشد. اما همانند رنگ موهای کوتاه مدت و موقت هم نیست ولی هربار استفاده از آن حدود سه هفته تا یک ماه بر روی موهای شما خواهد ماند و به راحتی با چندبار شستن از بین نخواهد رفت.

استفاده از سوبارو بسیار آسان است و موهای شما پس از رنگ شدن کاملا طبعیی به نظر خواهد آمد و بسیارکمتر از رنگ های اکسیداسیون دائمی آلرژی ایجاد خواهد کرد. تنها عیب آن این است که نمیتوان در رنگ موهای مختلف بغیر از رنگ موی مشکی استفاده گردد. سوبارو شامپو رنگ نیز حاوی فراورده رنگ های آلی بوده که برای نفوذ در مو و سفت کردن تارهای تولید شده است همچنین به مایع اکسید کننده نیاز نداشته و لازم نیست به صورت جداگانه آن را تهیه کنید بدین ترتیب استفاده از آن راحتتر از رنگهای اکسیدانی بوده و بسیار ملایمتر می باشد.

این شامپو رنگ را مانند شامپوی طبیعی به موها زده و به تمام قسمت های مو می مالند و چون رنگ ها به داخل تارهای مو نفوذ میکنند مو کاملا رنگ یک نواختی خواهد شد و برخلاف رنگ های دیگر به بالشو لباس و… مالیده نخواهد شد. نیاز نیست هردفعه که به حمام میروید از آن استفاده کنید، میتوان ماهیانه حدود یک یا نهایت دوبار از شامپو سوبارو استفاده کرد.

گاها از شامپ سوبارو حتی برای رنگ کردن موهایی که به رنگ مشکی طبیعی هستند و سفید نشده اند استفاده میکنند. اینکار باعث درخشندگی بیشتر و جذابیت خواهد شد.

تشخیص شامپو سوبارو اصل از سوبارو تقلبی:

برخی از افراد اظهار میکنند که شامپو سوبارو تقلبی ساخت چین می باشد و برخی نیز اظهار میکنند که از. داخل کشور نیز این شامپو تهیه شده و به عنوان اصلی فروخته میشود. یکی از ساده ترین روش تشخیص اصل و تقلبی بودن سوبارو این است که به رنگ جعبه آن نگاه کنید. رنگ جعبه شامپو سوباروی اصل به رنگ قهوه ای با یک پس زمینه خاکستری است که اشکالی را ترسیم کرده است.

اما جعبه نوع دوم که فیک و درجه است جعبه آن به رنگ مشکی یکدست بوده و هیچ بک گراندی ندارد. همچنین شامپو سوباروی اصل دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا بر روی جعبه ( زیر یا پشت آن) می باشد که قبل از استفاده حتما به تاریخ آن دقت نمایید. در پشت جعبه شامپوی اصلی نیز یک برچسب به فارسی وجود دارد که روش استفاده از آن را به زبان فارسی درج کرده است.

این برچسب را شرکت وارد کننده بر روی آن میچسباند که پیشنهاد میشود قبل از استفاده آن را مطالعه کنید. البته ما در ادامه روش استفاده از شاپو رنگ مو سوبارو را به طور مختصر شرح خوهیم داد. این شامپو تحت لیسانس کشور انگلستان تولید و عرضه شده است.

از دیگر مشخصه های مهم و قابل تشخیص سوبارو اصل این است که با نوک انگشت بر روی نوشه Subaru درج شده. بر روی کارتن آن بکشید و این نوشته باید به صورت برآمده باشد که نشان دهنده اصل بودن آن است.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *