محصولات ارایشی

صابون تریاک کلاژن طلا اصل

صابون تریاک کلاژن طلا اصل

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

صابون تریاک کلاژن طلا اصل

باسلامی دوباره به همه شما همراهان خوب و همیشگی سیتی بین. صابون تریاک کلاژن طلا اصل عنوان محصولی است که د این پست به ان خواهیم پرداخت. این صابون با خاصیت تمیز کنندگی فراوان و خاصیت های زیادی که دارد توانسته مخاطبان فراوانی را به خود اختصاص داده و امروزه یکی از پر فروش ترین ها و به صرفه ترین هاست.

 

خواص صابون تریاک کلاژن طلا

صابون تریاک کلاژن طلا به عنوان یک صابون قدرتمند معرفی می شود. این صابون از اثر گذاری بالا برخوردار است و به لایه عمیق پوست نفوذ می کند. اگر چه درباره تریاک افکار منفی وجود دارد اما واقعیت امر این است که خود این ماده منحوس تاثیرات دارویی و درمانی به سزایی دارد. از گیاه تریاک از دیرباز تا کنون برای مقاصد درمانی و دارویی زیادی استفاده می شده است.
صابون تریاک عوارضی به دنبال ندارد. این مسئله برای پوست های حساس اهمیت به مراتب بیشتری دارد. استفاده از صابون تریاک کلاژن طلا به عنوان یک روش دارویی و درمانی برای پوست صورت به حساب می آید.
از بین بردن لکه بارداری
 خانم های باردار حساس ترین گروه هستند که در بیشتر موارد از مصرف محصولات مختلف منع می شوند. خوشبختانه صابون تریاک کلاژن طلا برای خانم های باردار نیز هیچ گونه ضرری ندارد. لکه های پوستی در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی اتفاق می افتد و از موارد آزار دهنده است. این لکه ها را می توان به کمک صابون تریاک کلاژن طلا از بین برد.

روشن کردن و شفاف سازی پوست

 مهم ترین خاصیت صابون تریاک مربوط به روشن کردن و شفاف سازی پوست است. با این صابون می توان پوست صورت را به اندازه 2 درجه روشن کرد.

لطافت پوست

لطافت و نرمی از دیگر خواص مهم صابون تریاک کلاژن طلا می باشد. شما بعد از هر بار استفاده از این صابون می توانید نرمی و لطافت ایجاد شده برای پوست را لمس کنید. بسیاری از خانم ها برای از بین بردن لک صورت، رفع تیرگی پوست، پاکسازی و لطافت پوست هزینه بالایی اختصاص می دهند. این در حالی است که با خرید صابون تریاک کلاژن طلا می توان از تمام این ویژگی ها و خواص بهره مند شد. این صابون با قیمت مناسب عرضه می گردد و روشی مقرون  به صرفه برای درمان مشکلات پوستی به حساب می آید.

خواص جوان کنندگی و ضد پیری برای پوست

 صابون تریاک خواص جوان کنندگی برای پوست نیز دارد. با این صابون می توان چین و شکن های به وجود آمده در سطح پوست را حذف کرد. این محصول از پیری پوست جلوگیری به عمل می آورد. برای مشاهده خواص جوان کننده صابون باید مصرف آن را به مدت یک ماه کامل ادامه داد. پیشگیری از پیری پوست مربوط به نقش محافظتی صابون می شود. این صابون با نقش محافظتی روند کلاژن سازی پوست را بهبود می بخشد و به همین خاطر از پیری پوست جلوگیری می کند. همچنین محل اسکار و زخم را از بین می برد.
صابون تریاک کلاژن طلا اصل

استفاده از صابون تریاک برای رفع جای جوش

اگر به شکل ممتد یک ماه از صابون تریاک کلاژن طلا بهره مند شوید، در این صورت اثرات آن را بر روی پوست مشاهده خواهید کرد. این صابون قادر به برطرف کردن محل جوش، کک و مک، لک، آکنه، خال سیاه و … می باشد.
بدون محدودیت سنی
با نگاهی به تاریخچه‌ی صابون تریاک متوجه می شویم این صابون سابقه طولانی در زمینه ترمیم پوست دارد. در نتیجه سازنده های آن به خوبی از خواص تریاک برای پوست مطلع بوده اند. خوشبختانه از خواص صابون تریاک کلاژن طلا می توان برای تمام رده های سنی استفاده کرد. خانم ها و حتی آقایان نیز می توانند مصرف کننده این صابون باشند.
صابون تریاک کلاژن طلا اصل

محتویات صابون تریاک

بسیاری از افراد تمایل دارند درباره محتویات این صابون اطلاعات کافی داشته باشند. تتروهیبرید از ترکیبات اصلی صابون تریاک است. این ماده برای ترمیم پوست اهمیت زیادی دارد. روغن بیلوئیا، براهمی، گیاه باکویا، روغن مراکشی آرگان و … از دیگر ترکیبات موجود در صابون تریاک است.
با خرید صابون تریاک کلاژن طلا می توان لک ماه گرفتگی، بارداری، اثر سوختگی، لکه های اپیدرمیک و … را بتدریج از بین برد و محو کرد.

نحوه و طریقه استفاده از صابون تریاک کلاژن طلا

استفاده اصولی از صابون تریاک می تواند موجب افزایش اثر بخشی این پن شستشو در رفع مشکلات پوستی شود.چنانچه از این محصول بصورت غیر اصولی استفاده شود مشخصا نمی تواند بهترین اثر بخشی را به همراه داشته باشد.نحوه استفاده از این صابون به گونه ای است که باید دو بار در طی روز مورد استفاده قرار بگیرد.
وزن صابون تریاک کلاژن طلا برابر با 100 گرم است.
نحوه استفاده از این محصول به این روش است که ابتدا شما پوست خود را با صابون شستشو می دهید و اجازه می دهید تا کف آن بمدت 5 دقیقه بر روی پوست بماند.بدلیل دارا بودن کلاژن میبایست این 5 دقیقه را جهت جذب کلاژن و نفوذ عمقی این پن شستشوی صورت صبر کنید و پس از ان می توانید صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید.برای پوست های خشک نیاز است تا پس از خشک شدن صورتتان از کرم مرطوب کننده مخصوص پوست های خشک استفاده کنید.پوست های چرب نیازی به استفاده از کرم پس از مصرف صابون تریاک ندارند و این صابون میزان ترشحات چربی را به خوبی کنترل می کند.ان کار را صبح و شب تکرار کنید تا از خواص آن در روشن کنندگی و رفع لک های پوستی بهره مند شوید.

قیمت صابون تریاک کلاژن طلا

صابون تریاک کلاژن طلا اصل
قیمت صابون تریاک کلاژن طلا بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. این قیمت بدون در نظر گرفتن واسطه ها تعیین شده و همین موضوع کاهش قیمت صابون را به دنبال دارد. برای خرید این محصول باید سایت های معتبر و فروشگاه های مطمئن را انتخاب کنید. فروشگاه های معتبر صابون تریاک را با کیفیت بالا و در نمونه اورجینال عرضه می کنند. پیش از خرید اینترنتی نیز باید از اصل بودن صابون مطمئن شد.
سایت کالا مال دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و کلیه محصولات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم می باشند.

فرق صابون تریاک با کلاژن طلا

صابون تریاک در دو نوع تک رنگ و دو رنگ تولید شده است که نوع دو رنگ آن را اصطلاحاً صابون تریاک کلاژن طلا می‌نامند. یکی از برترین برند های تولید کننده انواع صابون تریاک را می توان صابون تریاک نگین بلوچستان دانست. این محصول با اثر بخشی بسیار مناسب در خصوص رفع تیرگی پوست را پاکسازی عمقی همچنین از بین بردن جوش و جای جوش توانسته است در مدت زمان کمی از عرضه فروش بسیار بالایی را تجربه کند.

از مهم‌ترین اصول بازاریابی بازاریابی دهان به دهان است و این موضوع برای محصولاتی اتفاق می‌افتد که اثربخشی آنها شگفت‌انگیز باشد و کسانی که از این محصول استفاده کردند آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد می‌کنند.

در خصوص صابون تریاک و کلاژن طلا هیچ گونه تبلیغات صورت نگرفته است و محبوبیت این محصول تنها به دلیل کیفیت بسیار بالای آن است که همواره افراد سعی می‌کنند آن را به همدیگر معرفی کنند.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *