محصولات ارایشی

ضد آفتاب لانسون

ضد آفتاب لانسون

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

ضد آفتاب لانسون

سلام به همه همرهان و دوستداران سایت سیتی بین. به نظر شما چه کسانی باید کرم ضد آفتاب بزنند؟ چه زمانی نیاز است که از ضد آفتاب استفاده کنیم؟ آیا کرم‌های ضد آفتاب برای سلامتی مضر هستند؟ چه زمانی باید کرم‌تان را تجدید کنید؟ اگر به دنبال پاسخ این پرسش‌ها و مسائل دیگری هستید که درباره کرم‌های ضد آفتاب وجود دارد، حتماً این مقاله را بخوانید تا به شما ضد آفتاب لانسون را نیز معرفی کنیم.

 

ضد آفتاب لانسون

ضد آفتاب لانسون

چه کسانی به کرم ضد آفتاب نیاز دارند؟

تا به حال از خود پرسیده‌اید که آیا به ضد آفتاب نیاز دارید یا خیر؟ آیا این مسأله را با متخصصان پوست یا کارشناسان زیبایی در میان گذاشته‌اید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تمامی افراد، به این محصول مراقبت پوستی نیاز دارند. استفاده از کرم ضد آفتاب سبب محافظت از پوست در برابر پرتو مضر فرابنفش خورشید می‌شود و می‌تواند در جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست بسیار مؤثر باشد.

خطر ابتلا به سرطان کشنده پوست صرف‌نظر از سن، جنسیت و نژاد برای هر کسی وجود دارد. در حقیقت، برآورد شده است که از هر پنج آمریکایی، یک نفر در طول دوره زندگی خود به سرطان پوست گرفتار می‌شود. به دلیل انجام مطالعات بلندمدت و جمع‌آوری دقیق دیتا، صرف‌نظر از تفاوت‌های نژادی و اقلیمی، می‌توان از نتایج یا پیش‌بینی‌های آماری ایالات متحده در زمینه بسیاری از بیماری‌ها تا حدود قابل قبولی برای آگاهی‌رسانی و حتی تصمیم‌گیری در سایر جمعیت‌ها و نژادها بهره برد.

از چه نوع کرم ضد آفتابی باید استفاده کنیم؟

شاید از خودتان بپرسید در میان انواع و اقسام کرم‌های ضد آفتاب، بهترین نوع کدام است؟ آکادمی درماتولوژی آمریکا یک ضد آفتاب خوب را با ویژگی‌های زیر تعریف می‌کند:

  • طیف گسترده باشد و از پوست در برابر هر دو گروه پرتوهای UVA و UVB محافظت کند
  • دارای spf 30 یا بالاتر باشد
  • در برابر آب مقاوم باشد

ضدآفتاب‌هایی که ویژگی‌های فوق را داشته باشند، از پوست شما در مقابل آفتاب سوختگی، پیری زودرس و سرطان پوست محافظت می‌کنند. با این حال، بهترین ضد آفتاب هم به تنهایی نمی‌تواند به طور کامل از پوست شما محافظت کند.

ضد آفتاب لانسون

ضد آفتاب لانسون

کرم‌های ضد آفتاب طیف گسترده

کرم‌ ضد آفتاب طیف گسترده به محصولی گفته می‌شود که پوست شما را هم در برابر پرتو UVA و هم پرتو UVB محافظت می‌کند. اما تفاوت بین این دو نوع پرتو در چیست؟

نور خورشید دو دسته پرتو مضر فرابنفش UVA و UVB دارد که به زمین می‌رسند و قرار گرفتن بیش از حد در معرض این دو اشعه، باعث سرطان پوست می‌شود. علاوه بر سرطان پوست، این دو نوع پرتو منجر به عوارض دیگری نیز می‌شوند:

  1. پرتو UVA می‌تواند باعث پیری زودرس پوست، چین‌ و چروک و لکه‌های تیره پوستی شود. به خاطر داشته باشید که این اشعه از شیشه عبور می‌کند.
  2. پرتو UVB علت اصلی آفتاب سوختگی است. اما این اشعه نمی‌تواند از شیشه پنجره عبور کند.

چه زمانی باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد؟

اگر می‌پرسید « چه زمانی باید از ضد آفتاب استفاده کنم؟»، باید بدانید که همیشه در هنگام خروج از منزل باید از یک کرم ضد آفتاب خوب استفاده کنید. در تمام طول سال، خورشید پرتو فرابنفش از خود ساطع می‌کند.

حتی در روزهای ابری، تا 80 درصد از پرتوهای مضر فرابنفش خورشید می‌تواند به پوست شما نفوذ کند. برف، ماسه و آب هم نیاز به کرم ضدآفتاب را افزایش می‌دهند، زیرا پرتوهای خورشیدی را منعکس ‌می‌کنند و از زوایای مختلف آن را به سطح پوست و چشمان شما می‌رسانند.

مقدار کرم ضدآفتاب و فواصل زمانی استفاده از آن

اگر می‌خواهید بدانید که هر بار از چه مقدار کرم ضد آفتاب باید استفاده کنید و در چه فواصل زمانی باید آن را تجدید کنید، نکات زیر را بخوانید:

  • اغلب افراد 25 تا 50 درصد از مقدار توصیه شده کرم ضدآفتاب را استفاده می‌کنند.
  • برای پوشاندن تمام پوست‌تان که در معرض نور خورشید قرار دارد، از مقدار کافی ضدآفتاب استفاده کنید. اغلب بزرگسالان حدود 30 گرم کرم، معادل پر شدن یک لیوان کوچک، برای پوشاندن تمام بدن‌شان نیاز دارند.
  • فراموش نکنید که به قسمت‌های بدون پوشش دست، پا، گردن، گوش‌ها و بالای سرتان (در صورتی که مو آن را نمی‌پوشاند) هم کرم ضدآفتاب بزنید.
  • 15 دقیقه قبل از خارج شدن از منزل، به پوست خود درحالی که خشک است ضد افتاب بزنید.
  • همچنین لب‌ها هم ممکن است دچار سرطان پوست شوند. به همین دلیل برای محافظت از لب‌هایتان از بالم لب یا رژ لب‌هایی استفاده کنید که حاوی ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر هستند.
  • وقتی که از منزل خارج می‌شوید و در فضای باز هستید، تقریباً هر دو ساعت یک‌بار و بعد از شنا کردن و تعریق، کرم ضدآفتاب خود را مطابق با دستورالعمل روی تیوب کرم تجدید کنید.

کدام بهتر است: کرم ضد آفتاب با SPF بالا یا پایین‌؟

شما از کرم ضدآفتاب با SPF بالا استفاده می‌کنید یا با SPF پایین؟ به نظر شما کدام‌ یک بهتر است‌؟ متخصصان پوست استفاده از ضد آفتاب‌هایی با SPF حداقل 30 را توصیه می‌کنند که مانع نفوذ 97 درصد از پرتو UVB به پوست می‌شود.

هرچه SPF کرم بالاتر باشد درصد بیشتری از پرتوهای خورشید را مهار می‌کند؛ اما توجه کنید که هیچ ضد آفتابی نمی‌تواند 100 درصدِ پرتوهای فرابنفش را مهار کند. (به همین دلیل باید از سایر روش‌های محافظتی هم استفاده کنید.)

همچنین به یاد داشته باشید که کرم ضد آفتاب با SPF بالا، به همان میزان کرم ضدآفتاب با SPF پایین روی پوست دوام می‌آورد. یعنی کرم ضدآفتاب با SPF بالا این امکان را به شما نمی‌دهد که زمان بیشتری را خارج از منزل بدون تجدید کرم ضدآفتاب بگذرانید.

وقتی خارج از منزل هستید، تقریباً هر دو ساعت یک‌بار و بعد از شنا کردن و تعریق، کرم ضد آفتاب خود را طبق دستورالعمل روی بسته کرم تجدید کنید.

آیا کرم ضد آفتاب مانع دریافت ویتامین دی می‌شود؟

بسیاری نگرانند که استفاده از کرم‌ ضدآفتاب مانع دریافت ویتامین D شود. اما آیا استفاده از این کرم‌ها میزان دریافت ویتامین D از نور خورشید را محدود می‌کند؟

کرم های ضد آفتاب با SPF بالا طوری ساخته می‌شوند که بیشترین تابش پرتوهای فرابنفش (UVB) خورشید را دفع کنند. این پرتوها عامل اصلی آفتاب سوختگی و سرطان پوست هستند.

این در حالی است که برخورد طول موج پرتو UVB با پوست، منجر به فرایند تولید ویتامین دی در بدن می‌شود. با این وجود، مطالعات بالینی رابطه‌ای بین استفاده روزانه از ضد آفتاب و کمبود ویتامین D گزارش نکرده‌اند.

در واقع، مطالعات اخیر نشان می‌دهند افرادی که روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنند، می‌توانند سطح مطلوب ویتامین D را در بدن خود حفظ کنند. چون فارغ از استفاده از ضد آفتاب SPF بالا، باز هم بخشی از پرتوهای UV خورشید می‌توانند به پوست برسند.

  • اگر نگران کمبود ویتامین D بدن خود هستید باید در این مورد با پزشک خود مشورت کنید.
  • بسیاری از افراد ویتامین D مورد نیاز خود را از مواد غذایی یا مکمل‌ها دریافت می‌کنند. به این طریق شما می‌توانید بدون اینکه در معرض ابتلا به سرطان پوست قرار بگیرید، ویتامین D مورد نیاز خود را تامین کنید.

 

  • ضد آفتاب لانسون

    ضد آفتاب لانسون

ضد آفتاب لانسون

ضد آفتاب لانسون با پوشش کرم پودر یک کرم دو کاره است. این محصول با پوشش قوی و فاکتورهای حفاظتی ضد آفتاب هم در نقش کرم پودر و هم در نقش کرم ضدآفتاب نیاز شما را برطرف می‌کند. این کرم علاوه بر آن که یک ضد آفتاب قوی است بلکه پوشش کرم پودر آن 8 تا 10 ساعت بدون تغییر روی پوست باقی می‌ماند.

یکی دیگر از ویژگی‌های فوق العاده این محصول از برند لانسون، خاصیت ضد چروک و ضد جوش آن است که مانند کرم دور چشم عمل کرده و آن را تبدیل به ضدآفتاب ایده‌آل پوست چرب می‌کند.

معرفی برند لانسون

کمپانی فرانسوی لانسون، برای بیش از 25 سال در عرضه محصولات و راه کارهای اساسی برای کند کردن روند پیری پوست پیشگام بوده است. این برند با معرفی کرم ضد آفتاب با خاصیت ضد چروک قوی، انقلابی در محصولات ضد آفتاب و محصولات ضد پیری پوست به پا کرده است. ضد آفتاب لانسون با تکنولوژی Oil in water ساخته شده است. این تکنولوژی ساختار آن را بسیار سبک می‌کند و منجر به اکسیژن رسانی به پوست می‌شود.

ضد آفتاب لانسون با استفاده از فیلترهای حفاظتی مختلف از پوست در برابر پرتوهای UVA و UVB و آلودگی‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این محصول از پوست در برابر آفتاب سوختگی و ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.  ظاهر نهایی ضد آفتاب پوست چرب لانسون مات و طبیعی است. این کرم باعث ایجاد رد سفیدی یا برق روی پوست نمی‌شود. عصاره قاصدک موجود در این محصول از پوست در برابر آلودگی هوا محافظت و از ایجاد جوش روی پوست جلوگیری می‌کند.

ویژگی های ضد آفتاب لانسون

  • فاقد چربی و جلوگیری از براق شدن پوست
  • تنظیم کننده چربی پوست
  • ضد جوشها
  • دارای اثر ضد چروک و پیری پوست
  • محافظت کامل پوست در برابر اشعه های مضر
  • یک آبرسانی قوی و حجم دهنده پوست
  • ضد آفتاب لانسون حاوی عصاره قاصدک جهت ممانعت از جذب آلودگی هوا بر روی صورت
  • ساختار بسیار سبک و اکسیژن رسانی مناسب
  • محافظت در مقابل اشعه UVA / UVB
  • یکدست و یکپارچه سازی پوست بیش از 8 ساعت

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *