محصولات ارایشی

ضد آفتاب وکالی


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

ضد آفتاب وکالی

سلام و درودی دیگر خدمت همه همراهان خوب سایت سیتی بین. چقدر درباره فواید استفاده از ضد آفتاب رنگی اطلاعات دارید؟ در این بخش به شما خواهیم گفت که چرا استفاده از ضد آفتاب رنگی بهتر از ضد آفتاب بدون رنگ است و آیا این محصول برای پوست مضر است یا خیر! همچنین به شما ضد آفتاب وکالی را معرفی خواهیم کرد پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

 

ضد آفتاب وکالی

ضد آفتاب وکالی

مراقبت از پوست با استفاده از ضد آفتاب رنگی

اگر برخی شما را درباره عوارض استفاده از ضد آفتاب رنگی می‌ترسانند، بهتر این است که ابتدا آگاهی خود در مورد انواع محصولات ضد آفتاب را افزایش دهید و سپس تصمیم به پیروی از حرف آن‌ها بگیرید!

چه در منزل میمانید و چه باید به بیرون از منزل بروید این نکته را همیشه بخاطر بسپارید: محافظت روزانه از پوست در برابر آفتاب یک ضرورت است! برای اینکه بتوانید یک لایه محافظ کارآمد و کاملاً مفید روی پوستتان داشته باشید و دیگر نگران آسیب دیدن پوست جوانتان نباشید، لازم است ضد آفتاب رنگی یا بدون رنگ را در روتین روزانه مراقبت از پوستتان بگنجانید.

متخصصین پوست و زیبایی به شما توصیه می‌کنند که برای افزایش مقاومت پوستتان از SPF ها غافل نشوید. شما با استفاده از ضد آفتاب می‌توانید SPF مورد نیاز پوستتان را فراهم کنید و مطمئن باشید که اشعه‌های مضر آفتاب چندان تاثیری بر پوستتان ندارند.

چرا به ضد آفتاب نیاز داریم؟

برخی می‌پرسند که دلیل اصرار متخصصین پوست بر استفاده از ضد آفتاب رنگی چیست؟ امروز بسیاری از افراد برای مراقبت و حفظ جوانی پوست از مواد فعال مراقبت از پوست بیشتر استفاده می‌کنند. ریتنوئیدها و اسیدهای لایه بردار برای حفظ ظاهری سالم، جوان و بشاش کاملاً موثر هستند، اما زمانیکه لایه برداری پوست صورت و تحریک پوستی انجام می‌دهید پوستتان در برابر نور آفتاب به شدت حساس و آسیب پذیر می‌شود. بنابراین با استفاده از ضد آفتاب رنگی به صورت روزانه باید از پوست حساس مراقبت کنید، تا نتیجه روتین‌های جوانسازی را نیز ببینید.

آیا ضد آفتاب رنگی باعث لک می‌شود؟

برخی همیشه این ابهام و شک را دارند که آیا ضد آفتاب رنگی باعث لک می‌شود یا خیر! به گفته متخصصین پوست و زیبایی استفاده از ضد آفتاب رنگی نه تنها پوست را در برابر آسیب‌های نور آفتاب مراقبت می‌کند، بلکه سبب شفاف ماندن و شفاف شدن پوستتان خواهد شد. رنگ‌های داخل ضد آفتاب رنگی فواید بسیاری برای حفظ سلامت و زیبایی پوست دارند.

رنگدانه‌های موجود در ضد آفتاب‌های رنگی قادر هستند نقایصی مانند لکه‌ها، رنگ ناهماهنگ پوست و پرپیگمانتاسیون روی پوست را مخفی کنند. اما هنوز توضیح ندادیم که ضد آفتاب رنگی دقیقاً چیست و چرا استفاده از ضد آفتاب رنگی انقدر توصیه می‌شود. در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

ضد آفتاب وکالی

ضد آفتاب وکالی

ضدآفتاب رنگی چیست؟

کرم ضد آفتاب رنگی یکی از انواع محصولات مراقبت از پوست است که رنگدانه‌های مختلف تیره و روشن دارد. استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی امروز انقدر متداول است، که این محصول در طیف رنگی گسترده‌ای تولید می‌شود و در بعضی مواقع استفاده از آن بر مصرف کرم پودر ارجحیت پیدا می‌کند.

بسیاری از افراد ضد آفتاب رنگی را می‌پسندند که مطابق رنگ پوستشان باشد، که خوشبختانه چنین محصولی امروزه به راحتی قابل تهیه است. دلیل اینکه بیشتر متخصصین پوست و زیبایی استفاده از ضد آفتاب رنگی را توصیه می‌کنند، SPF موجود در آن‌هاست. در واقع SPF ترکیبات فعالی هستند که می‌توانند در مراقبت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب موثر واقع شوند. از جمله ترکیبات SPF می‌توان به اکسید روی، دی اکسید تیتانیوم و رنگدانه‌های رنگی اشاره نمود.

پس از استفاده از ضد آفتاب رنگی، کرم ضد آفتاب روی پوست مانند یک منعکس کننده عمل می‌کند. به این معنا که رنگدانه‌های رنگی نور مرئی خورشید را منعکس می‌کنند و از جذب رادیکال‌های آزاد و اشعه‌های مضر جلوگیری به عمل می‌آورند. اما اگر به جای ضد آفتاب رنگی یک ضد آفتاب فاقد رنگ استفاده کنید، اشعه‌ها به بافت پوست برخورد کرده و آثار مخرب خود را در آن ایجاد خواهند کرد.

امروز در بازار کرم‌های مرطوب کننده حاوی SPF هم عرضه می‌شود، اما آنها به اندازه استفاده از ضد آفتاب رنگی موثر و قابل اعتماد نیستند.

چگونه یک کرم ضد آفتاب خوب انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانید در طول روز از پوستتان در برابر اشعه ماوراء بنفش B و A مراقبت کنید، استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی با SPF بالای 30 را توصیه می‌کنیم. هرچه SPF ضد آفتاب رنگی بیشتر باشد، اشعه‌های مضر کمتر جذب پوست خواهند شد. چند مورد از فوایدی که استفاده از ضد آفتاب رنگی به همراه دارد، عبارتند از:

  • کاهش و جلوگیری از بروز علائم قابل مشاهده پیری
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان پوست
  • جلوگیری از آسیب‌های پوستی ناشی از نور خورشید
  • جلوگیری از پرپیگمانتاسیون

قبل از استفاده از ضد آفتاب رنگی باید به میزان محافظتی که از ضد آفتاب انتظار دارید فکر کنید. همچنین زمانی که می‌خواهید یک کرم ضد آفتاب برای مصرف روزانه انتخاب کنید حتماً جز ترکیبات رنگی به چند ماده دیگری که در آن وجود دارد نیز دقت داشته باشید. رایج‌ترین ترکیباتی که در یک کرم ضد آفتاب وجود دارد، اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم هستند.

همچنین برخی از متخصصین پوست و زیبایی توصیه می‌کنند، استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی حاوی مواد معدنی را در روتین مراقبت پوستی خود بگنجانید. چنین کرم‌های ضد آفتابی رنگدانه‌های سفیدی که اکسید تیتانیوم و اکسید روی برجای می‌گذارند را خنثی کرده و ازبین میبرند.

برای اینکه نور آبی را دفع کنیم کدام ضد آفتاب بهتر است؟

همچنان استفاده از ضد آفتاب رنگی برای جلوگیری از اشعه‌های مضر خورشید توصیه می‌شود. اما اگر می‌خواهید پوستتان در برابر انواع مختلف نورها همچون نور آبی نیز محافظت و تقویت شود، باید کمی بیشتر به بروشور محصول کرم ضد آفتاب دقت کنید. کرم ضد آفتاب رنگی‌ای برای محافظت از پوست در برابر انواع نور مفید است، که حاوی اکسید آهن نیز باشد.

 

ضد آفتاب وکالی

ضد آفتاب وکالی

ضد آفتاب وکالی


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *