محصولات ارایشی

خط چشم گوزنی

خط چشم گوزنی

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خط چشم گوزنی

سلام به همه دوستان و همراهان خوب و همیشگی سیتی بین. آرایش چشم یکی از حساس ترین بخش های آرایش صورت است که ظرافت های خاصی را دارد. خط چشم ماژیکی ابزاری است که برای ساده تر آرایش کردن به کار گرفته می شود و می تواند به زیباتر شدن چهره کمک کند. در این مطلب به بررسی ویژگی های خط چشم ماژیکی و تفاوت هایی که با سایر انواع خط چشم دارد می پردازیم تا کمک کنیم بهترین خط چشمی که می توانید را انتخاب کنید. همچنین به شما خط چشم گوزنی را معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

 

خط چشم ماژیکی چیست؟

خط چشم ماژیکی، تقریبا آخرین مدل از خط چشم است که برای زیباتر کردن چشم ها می توان از آن استفاده نمود. این نوع خط چشم ها، به صورت ماژیک است و در دسته خط چشم های مایع قرار می گیرد.

خط چشم ماژیکی، درخشندگی بالایی دارد و باریک و ظریف نیست. از دیگر ویژگی های خط چشم ماژیکی می توان به ماندگاری بالای آن و البته تناسب آن با بسیاری از انواع آرایش اشاره کرد. معمولا برای پاک کردن خط چشم ماژیکی لازم است از شیر پاک کن استفاده کنید.

 

خط چشم گوزنی

خط چشم گوزنی

خط چشم ماژیکی چه کاربردی دارد؟

در گذشته خط چشم ها با هدف تقویت چشم و سلامت آن مورد استفاده قرار می گرفتند. و خانم ها باور داشتند که استفاده از بادام سوخته در داخل چشم می تواند به تقویت بینایی کمک کند. خط چشم یک بخش بسیار مهم در آرایش و زیبایی است. که می تواند به برطرف کردن برخی عیوب احتمالی چشم ها مثل بیش از حد بزرگ یا کوچک بود آن کمک کند.

همچنین خط چشم ها کمک می کنند زیبایی چهره دو چندان شود. اما خط چشم کشیدن آن هم به شکل صاف و حرفه ای کار خیلی سختی است که همه از عهده آن بر نمی آیند. به عقیده خیلی از خانم ها کشیدن برای یک خط چشم زیبا زمان زیادی صرف می شود و در بسیاری موارد از خط چشمی هم که می کشند چندان راضی نیستند. خط چشم های ماژیکی راهکاری است که شرکت های تولید لوازم آرایشی به خانم ها ارائه کردند. که راحت تر از گذشته بتوانند خط چشم بکشند.

خط چشم ماژیکی چه مشخصاتی دارد؟

نوک خط چشم های ماژیکی از جنس نمد و بسیار شبیه نوک ماژیک است و به همین دلیل به این نام مشهور شده اند. کشیدن خط چشم با این وسیله آرایشی بسیار ساده است و به راحتی می توانید آن را روی چشم هدایت کنید. خطی که با خط چشم ماژیکی کشیده شده است هم ماندگاری بیشتری از لوازم آرایشی دیگر دارد و همین موضوع به محبوبیت آن کمک می کند.

مزایا و معایب استفاده از خط چشم ماژیکی

خط چشم ماژیکی برای نوجوان هایی که به تازگی می خواهند خودآرایی را یاد بگیرند و افراد مسنی که کمی لرزش دست دارند بسیار مناسب است. هر نوع آرایشی را دوست داشته باشید مثلا طرفدار آرایش های ساده و محو باشید یا به آرایش های تند و خلیجی علاقه داشته باشید می توانید از این نوع خط چشم استفاده کنید.

این خط چشم به سرعت روی صورت خشک و ثابت می شود و آرایش را با پخش شدن روی صورت به هم نمی ریزد. به طور خلاصه مزایا خط چشم ماژیکی عبارتند از :

  • راحتی کار با آن
  • رنگ آن کمی کمرنگ و مات است
  • زود خشک می شود
  • به سختی پاک می شود

مهم ترین ایراد خط چشم های ماژیکی این است که نسبت به انواع خط چشم ها عمر کوتاه تری دارد چون از مدتی استفاده خشک شده و مواد خط چشم به میزان کافی از نمد نوک ماژیک بیرون نمی آید. از جمله معایب دیگرخط چشم ماژیکی می توان گفت که پاک کنندگی آن بسیار مشکل بوده و بعلت پایین بودن غلظت آن، باید از چند لایه بر روی پلک ها استفاده نمود.

بهترین روش استفاده از خط چشم ماژیکی

خط چشم های ماژیکی سریع ثابت می شوند به همین دلیل خوب است قبل از شروع آرایش مدل خط چشمی که می خواهید بکشید را انتخاب کنید. نوک ماژیک را در جعبه لوازم آرایش رو به پایین قرار دهید تا عمر و ماندگاری آن بیشتر شود. همیشه قبل از مصرف کمی مداد را حرکت دهید تا مایع داخل آن جریان پیدا کند.

خط چشم های تقلبی و بی کیفیت زیادی در بازار وجود دارد که با قیمت های پایین و شکل زیبا ممکن است فریبنده باشند از خرید محصولی که فاقد نشان و مجوزهای بهداشتی لازم است خودداری کنید.

برای استفاده از این نوع خط چشم باید مراقب باشید که از کشیدن آن به داخل چشمان خودداری کنید، چرا که ممکن است باعث عفونت در چشم های شما بشود. در همین راستا فراموش نکنید که خط چشم را یک وسیله شخصی بدانید و آن را برای استفاده به شخص دیگری ندهید تا از بروز عفونت و باکتری خودداری کنید.

سوالات متداول در مورد مارک خط چشم ماژیکی

خط چشم ماژیکی ضد حساسیت خوب چیست؟

از خط چشم های ماژیکی ضد حساسیت می توان به خط چشم ماژیکی اوتی، دبورا تولید ایتالیا، خط چشم ماژیکی مک آمریکا، خط چشم ماژیکی شون ایران، مارک دو سه آمریکا و … اشاره کرد.

خط چشم مویی بهتر است یا ماژیکی؟

با استفاده از هر دو این محصولات می توانید خط های زیبا و جذابی را بر روی پلکتان بکشید. اما بهتر است دقت کنید که معمولاً کار با خط چشم های ماژیکی ساده تر است و برای شروع بهتر است با نوع ماژیکی شروع کرده و پس از حرفه ای شدن و تسلط بیشتر، به سراغ خط چشم های مویی بروید.

بهترین خط چشم ماژیکی تولید کشور ترکیه کدامند؟

از بهترین مارک های خط چشم ماژیکی ترک، می توان به مارک فلورمار و گلدن رز اشاره کرد.

خط چشم گوزنی

خط چشم گوزنی

خط چشم گوزنی

کاملا مات و مشکی
ضدآب ضدآب ضدآب
بدون پخش شدن زیرچشم
بدون فیتیله شدن زیرچشم
نوک ماژیکی و ظریف
خوش دست

خط چشم گوزنی

خط چشم گوزنی


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *