محصولات ارایشی

طرز استفاده صابون زردچوبه

طرز استفاده صابون زردچوبه

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

طرز استفاده صابون زردچوبه

با عرض سلام خدمت همراهان سیتی بین.در این پست قصد داریم به شما طرز استفاده صابون زردچوبه را آموزش دهیم و از ویژگی ها و خواص این صابون بطور مفصل صحبت کنیم .ممنون از همراهی شما.

طرز استفاده صابون زردچوبه

طرز استفاده صابون زردچوبه

 

امروزه زردچوبه یکی از محبوب‌ترین ادویه‌هاست و این از فواید گسترده آن برای بدن ناشی می‌شود. خاصیت ضدالتهابی و ضد باکتریایی این ادویه هندی سبب شده که به‌عنوان یک ماده مؤثر در درمان مشکلات پوستی نظیر احتقان، آکنه، لک و زخم‌ها مورداستفاده قرار گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با صابون زردچوبه و تأثیر آن بر پوست آشنا شوید.

خاصیت جادویی صابون زردچوبه

زردچوبه به‌عنوان یکی از مفیدترین مواد طبیعی، از ریشه نوعی زنجبیل بومی جنوب شرقی آسیا به نام Curcuma zedoaria به دست می‌آید. این ادویه حاوی یک ماده زرد رنگ به نام کورکومین است که تندی و رنگ زرد زردچوبه از آن ناشی می‌شود.

مطالعه‌ای در سال 2001 نشان داده است که به لطف خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی بسیار قوی کورکومین، زردچوبه می‌تواند در تسریع بهبود زخم‌ها مفید باشد. همچنین طبق تحقیقات دیگری که در سال 2007 صورت گرفته ثابت شد که این ترکیب به احیاء پوست از جهات مختلف-از افزایش تولید کلاژن و کاهش پسوزیاریس گرفته تا محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد- کمک می‌کند.

 

صابون زردچوبه با خاصیت ضد میکروبی خود می‌تواند زخم‌ها را بهبود ببخشد
طرز استفاده صابون زردچوبه

صابون زردچوبه با خاصیت ضد میکروبی خود می‌تواند زخم‌ها را بهبود ببخشد، از آکنه جلوگیری کند، با اگزما و پسوزیاریس مبارزه می‌کند، جای زخم آکنه را کاهش می‌دهد، لک و تیرگی پوست را از بین می‌برد و سبب درخشندگی پوست می‌شود. اگرچه ممکن است این روش درمان پوست در جهان غرب جدید باشد اما شرقی‌ها قرن‌هاست که از فواید زردچوبه برای بسیاری از مشکلات پوستی و سایر بیماری‌ها بهره می‌برند. برخی از فواید زردچوبه برای پوست عبارت‌اند از:

صابون زردچوبه با خاصیت ضد میکروبی خود می‌تواند زخم‌ها را بهبود ببخشد، از آکنه جلوگیری کند، با اگزما و پسوزیاریس مبارزه می‌کند، جای زخم آکنه را کاهش می‌دهد، لک و تیرگی را از بین برده و سبب درخشندگی پوست می‌شود.

 

طرز استفاده صابون زردچوبه

طرز استفاده صابون زردچوبه

روش استفاده از صابون زردچوبه:

خیلی ها می پرسند چگونه از صابون زردچوبه استفاده کنیم. ما در اینجا چند روش رو بهتون آموزش میدیم.به ۳ صورت میباشد که در ادامه به آن می پردازیم. اما بهتر است بدانید  که این صابون یکی از بهترین شوینده ها برای پوست می باشد. کورکومین موجود در زردچوبه یکی از دلایلی است که این صابون را منحصر بفرد کرده است.

 

متاسفانه امروزه برخی به نام صابون زردچوبه سودجویی میکنند و آن را از مواد شیمیایی یا صابون های رختشوی که رنده کرده و گرم میکنند و یک مشت زردچوبه درآن میریزند و سپس قالب ریزی کرده و بعد از خشک شدن در بازار پخش می کنند.

 

طرز استفاده صابون زردچوبه

طرز استفاده صابون زردچوبه

روش اول چگونه از صابون زردچوبه استفاده کنیم:

روش اول به این صورت است که صابون را در دستان تان بمالید تا خوب کف کند سپس صورتتان را که از قبل خیس نموده اید را با کف صابون ماساژ دهید.

مدت زمان شستشو برای پوست های چرب و معمولی جهت استفاده از صابون زردچوبه:

کسانی که نوع پوستشان چرب یا معمولی است میتوانند در این روش حدود ۱۰ ثانیه ماساژ بدهند و بگذارند ۱۰ ثانیه بر روی پوست بماند و سپس آبکشی نمایند.

مدت زمان شستشو برای پوست های مختلط و خشک و حساس جهت استفاده از صابون زردچوبه:

کسانی که نوع پوستشان مختلط ویا خشک و حساس است میتوانند در این روش حدود ۱۰ ثانیه ماساژ بدهند و سپس آبکشی نمایند.

روش دوم استفاده از صابون زردچوبه :

برای دومین روش استفاده از صابون زردچوبه، ابتدا صورت و صابون را خیس کرده و سپس خود صابون را حدوداً به مدت ۱۰ ثانیه الی ۲۰ ثانیه بر روی پوست میکشد و میمالید.

این روش تقریباً حالت لایه برداری را ایجاد میکند و میتوانید به قسمت های تیره پوست بیشتر بمالید و بعدا کمی ماساژ دهید و آبکشی نمایید.

کل شستشو در این حالت از ۳۰ ثانیه بیشتر نشود. این حالت در هفته ۲ یا ۳ بار بیشتر توصیه نمی گردد. زیرا لایه برداری زیاد به پوست آسیب میرساند و باعث نازک شدن و تیره شدن پوست میگردد. روش دوم استفاده از صابون زردچوبه را به کسانی که پوست چرب و معمولی دارند پیشنهاد میکنیم.

روش سوم برای استفاده از صابون :

برای سومین روش استفاده از صابون زردچوبه به وسیله ای به نام فیس براش نیازمندیم. فیس براش نوعی فرچه ی مویی یا سیلیکونی است که جهت شستشو از آن استفاده می شود.

فیس براش را خیس کند و به صابون بمالید تا کاملا کف کند.  سپس با همین فیس براش به آرامی کل پوستتان را ماساژ داده و بمالید تا کامل پوستتان آغشته به کف و مواد صابون گردد.

کسانی که پوست خشک یا مختلط دارند در این روش حدوداً ۱۵ ثانیه بشورند و کسانی که پوست چرب یا معمولی دارند از ۲۰ تا ۳۰ ثانیه میتوانند بشورند و سپس آبکشی نمایند.

چند بار در روز از صابون زردچوبه استفاده کنیم

طرز استفاده صابون زردچوبه

 

خیلی ها می پرسند چند بار در روز از صابون زردچوبه استفاده کنیم . توصیه ما این است سعی کنید تعادل استفاده از شوینده ها را رعایت کنید. چون استفاده زیاد از هر نوع شوینده ای باعث نازک شدن پوست و از بین رفتن چربی طبیعی پوست می شود.

بهتر است در روز ۱ یا نهایتاً ۲ بار از صابون زردچوبه استفاده کنید. برای پوست های خشک و مختلط روزی ۱ بار کافیست. اما برای پوست های معمولی و چرب ۲ بار هم استفاده از صابون زردچوبه مشکلی ندارد.

 

هنگام استفاده از زردچوبه توجه به این نکته که از چه برند و موادی تشکیل شده است اهمیت به سزایی دارد. زیرا اگر از مواد تشکیل دهنده مناسبی تهیه نشده باشد به پوست آسیب خواهد رساند. همچنین نباید در یک بازه زمانی مشخص به صورت مداوم از صابون زردچوبه استفاده کرد. اگر دارای بیماری زمینه‌ای باشید شاید بهتر باشد قبل از استفاده، با پزشک خود مشورت کنید. حساسیت پوستی به زردچوبه نیز می‌تواند باعث قرمزی و تورم پوست شود.

 


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *