فروشگاه

فروشگاه شارجه شیراز

فروشگاه شارجه شیراز

فروشگاه شارجه شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب ابتدا به معرفی فروشگاه شارجه شیراز خواهیم پرداخت.سپس به بیان معایب و مزایای جنس های استوک خواهیم پرداخت.پس با ما همراه شوید.

فروشگاه شارجه در شیراز

فروشگاه لوازم خانگی شارجه
شماره تماس :tel:07138374911
آدرس : شیراز – بلوار پاسارگاد – بین خیابان پاییز و سراج – نبش کوچه 13
زمینه فعالیت : لوازم خانگی نو و استوک



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فروشگاه شارجه شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

 

فروشگاه شارجه شیراز استان فارس

فروشگاه شارجه شیراز استان فارس

فروشگاه شارجه شیراز استان فارس

انواع استوک رو بشناسیم

یکی از سیاست های فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای خارجی برای جلب مشتری مثل ” آرگوس ” در انگلیس اینکه مشتریان می تونند کالایی که خریدن رو بعد از 30 روز به هر دلیلی یا به زبان ساده تر بدون هیچ دلیلی به فروشگاه عودت بدن و مبلغ رو پس بگیرن یا برابر همون مبلغ خرید کنند.

نکته قابل توجه این هست که کالاهای برگشتی به هیچ عنوان وارد فروشگاه نشده و مستقیما به انبار فرستاده میشن و پس از درجه بندی A,B,C و D به صورت عمده فروخته میشن. بدین ترتیب کالایی که به صورت “استوک” خریداری میشه ممکنه به صورت دست نخورده و در بسته بندی اصلی و کاملا نو باقی مونده باشه. البته مشخص که درجه چنین کالایی گرید (درجه) A یا A+ هست. پس میشه با این گفته نتیجه گرفت که اجناس استوک دارای درجه A یا A+ رو با اطمینان از نو بودن و اصل بودن و با خیال راحت میشه خریداری کرد.

مزیت خرید وسایل استوک

مزایای اصلی وسایل استوک مسلماً قیمت ارزان و مناسبشون هست به طوری که میشه گفت محصول نو و جدید یک موبایل یا وسیله برقی که در مینیمم ترین حالت (چه عبارت پیچیده ای!) -حداقل- به قیمت واقعی 5 میلیون تومان تو بازار فروخته میشه، استوک همون محصول رو بین 2 تا 3 میلیون تومن خرید.

وسایل استوک مثل وسایل نو گارانتی و ضمانت هم میتونند داشته باشند و این مزیت خوبیه!

معایب خرید وسایل استوک

استوک واقعی گرید A+ و A کمترین عیب ممکن رو خواهند داشت ولی متأسفانه در کشورهای خاورمیانه و ایران بعضی از دلال ها به طور مستقیم با فروشندگان رده 3 خارجی وارد همکاری میشن و با خرید گوشی های ارزون اقدام به فروش در قالب ” استوک ” در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های عمومی (در ایران) می کنند، که مشتری بعد از پرداخت وجه به هیچ عنوان حق اعتراض و درخواست عودت رو حتی برای 24 ساعت نداره!

 

ادرس فروشگاه شارجه در شیراز

شیراز – بلوار پاسارگاد – بین خیابان پاییز و سراج – نبش کوچه 13

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *