آدرس و شماره تماس, پزشکی

لیست پزشک قانونی فارس شیراز

لیست پزشک قانونی فارس شیراز

لیست پزشک قانونی فارس شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست پزشک قانونی فارس شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

پزشک قانونی فارس شیراز

پزشکی قانونی یا دادپزشکی (فارسی افغانستان: طب عدلی) مرجعی صاحب صلاحیت برای اظهار نظر پزشکی حقوقی در دادگاه‌ها است. در ایران به اشتباه پزشکی قانونی را معادل سازمانی به همین نام می‌دانند که این سازمان پزشکی قانونی وابسته به قوه قضائیه است که به منظور کارشناسی در امور پزشکی که نظریات آن برای مراجع قضائی و سایر سازمان‌های دولتی مستند باشد و بررسی و تحقیق در امور پزشکی قانونی در پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شده‌است. رئیس این سازمان از سوی رئیس قوه قضائیه از میان پزشکان واجد صلاحیت تعیین می‌شود. سازمان هزینه‌های مقرر خدمات پزشکی قانونی را اخذ و به حساب درآمد عمومی کشور واریز می‌نماید.[۱]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست پزشک قانونی فارس شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



پزشک قانونی فارس شیراز

ساختمان شماره 2 پزشکی قانونی شیراز، میدان ولیعصر، پل پیرنیا، خیابان ساحلی (مثنوی)، پشت حوزه نظام وظیفه 071-37256992
مرکز معاینات شرق شیراز شیراز، میدان ولیعصر، پل پیرنیا، خیابان ساحلی (مثنوی)،
پشت حوزه نظام وظیفه، جنب ساختمان شماره 2 پزشکی قانونی

پزشکی قانونی فارس شیراز

اداره کل پزشکی قانونی فارس شیراز، انتهای همت جنوبی،  کیلومتر یک کمربندی معالی آباد، اداره کل پزشکی قانونی فارس 071-36325343
مرکز معاینات غرب شیراز شیراز، گلدشت معالی آباد، خیابان لادن، جنب درمانگاه عرفان . 071-36324100

 

پزشکی قانونی فارس شیراز، استان فارس

در ایران اصطلاح پزشکی قانونی دو موضوع را تداعی می‌کند:

  1. سازمان پزشکی قانونی به شرح فوق
  2. متخصصین پزشکی قانونی: که این افراد پزشکان متخصص با حیطه کاری فراتر از نام سازمان پزشکی قانونی و طبق مجوزهای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درگیر و توانمند در حیطه‌های تخصصی پزشکی شامل پزشکی قانونی، مسمومیت‌های بالینی و اخلاق پزشکی می‌باشند. متخصصین پزشکی قانونی شاغل در گروه‌های پزشکی قانونی و گروه‌های مسمومیت دانشگاه‌های علوم پزشکی زیر نظر قوه مجریه؛ شاغل در مراکز خصوصی و خیریه پزشکی؛ شاغل در سازمان پزشکی قانونی زیر نظر قوه قضاییه می‌باشند.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *