آدرس و شماره تماس, خدمات

لیست تعمیرات یخچال (خدمات یخچال شیراز) شیراز، استا

لیست تعمیرات یخچال (خدمات یخچال شیراز) شیراز، استا

لیست تعمیرات یخچال (خدمات یخچال شیراز) شیراز، استا

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست تعمیرات یخچال (خدمات یخچال شیراز) شیراز، استا را در اختیار شما قرار دهیم.

تعمیرات یخچال (خدمات یخچال شیراز) شیراز، استا

یخچال دستگاهی است که از یک وسیله سردکننده به همراه یک عایق حرارتی و سازوکاری برای انتقال گرما از داخل این محفظه به بیرون تشکیل می‌شود. از یخچال برای خنک نگهداشتن مواد غذایی، داروها و دیگر چیزهای فاسدشدنی استفاده می‌شود. یخچال‌ها از دیرباز تاکنون تغییرات بسیاری را به خود دیده‌اند. از یخچال‌های طبیعی گرفته تا یخچال‌های دست‌ساز زیرزمینی و بعدها یخچال‌های نفتی و گازی و عموم یخچال‌های امروزی که با جریان الکتریسیته کار می‌کنند.

بشر از دیرباز برای حفظ مواد غذایی از چشمه‌ها، چاه‌ها یا غارهای زیرزمینی استفاده می‌کرد.[۱] آب‌انبار و یخدان برای نگهداری آب یخ در تابستان‌ها به کار می‌رفته‌اند.

در قرن ۱۱ میلادی دانشمند ایرانی ابن سینا، مبرد را اختراع کرد که برای چگالش پیوند بخارهای آروماتیک بکار می‌رود.[۲][۳] اینکار گامی بزرگ در فناوری تقطیر بود و او از آن برای تقطیر بخار استفاده کرد.[۴]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: تعمیرات یخچال (خدمات یخچال شیراز) شیراز، استا در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



تعمیرات یخچال (خدمات یخچال شیراز) شیراز، استان فارس

تعمیر انواع یخچال و فریزر در محل– خانگی تجاری گازگیری تعویض واشرو کلیه تعمیرات در محل خدمات فنی سینا انرژی 09170006301

 

فارس > شیراز

 

 

مشاهده وبسایت

یزد سرویس خواجه

 

فارس > شیراز

 

Email

 

آدرس: یزد ابوذر،خیابان باسکول

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *