محصولات ارایشی

کرم شیر گاو ایمیجز

کرم شیر گاو ایمیجز

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

کرم شیر گاو ایمیجز

با سلام و درود به همه شما همراهان خوب و دوستداران همیشگی سیتی بین. کرم شیر گاو ایمیجز عنوان محصولی است که در این پست قصد داریم به ان بپردازیم. یکی از مهم این نواقص پوست ایجاد لکه ها و خشکی های سطح پوست است که اگر به موقع درمان نشود اثار مضر فراوانی دارد.

مشخصات و موارد به کار رفته در کرم

این کرم  یکی دیگر از محصولات بهداشتی تولید شده توسط برند ایمیجز با مشخصه ها و ویژگی های منحصر به فرد است، که غنی. شده از شیر بوده و نیز مناسب انواع پوست است. در این صفحه ما قصد معرفی و بررسی ویژگی ها و فوایدی که این محصول برای شما عزیزان دارد را داریم.

"<yoastmark

  • از بین برنده سلول‌های پوسته‌پوسته شده
  • تسکین آفتاب‌سوختگی و التهاب پوست
  • ضد لک و روشن کننده قوی پوست
  • شاداب کننده و نرم کننده پوست
  • کاهش سیاهی و پف زیر چشم
  • لایه‌برداری از سلول‌های پوست
  • مرطوب کننده و آبرسانی عالی
  • بدون محدودیت استفاده سنی
  • کاملا اورجینال و تایید شده
  • رفع خشکی پوست صورت
  • افزایش رطوبت پوست
  • برند محصول: ایمیجز

"<yoastmark

آبرسانی به پوست

یکی از اصلی ترین خصوصیاتی که این محصول دارد این است که سبب آبرسانی به سطح پوست خواهد شد. پس با این وجود و به لطف این ویژگی و فایده فوق العاده اگر این کرم را مورد استفاده قرار دهید خشکی و زبری پوست شما از بین خواهد رفت. در نتیجه برای اینکه سطح پوستتان خشک نباشد و زبری آن از بین برود و همیشه با طراوت و شاداب باشد می توانید این محصول را به صورت مداوم و مرتب و طی دوره های مختلف استفاده کنید. بنابراین طراوت و رطوبت پوستتان کنترل می شود و همیشه در حد تعادل باقی می ماند.

تغذیه پوستتان را نیز به این کرم بسپارید

به علاوه به دلیل اینکه از موادی مغذی و مقوی تشکیل شده است می تواند پوست را تغذیه کند و موادی را که نیاز دارد برای آن تامین کند و به آن نفوذ دهد. همچنین علاوه بر این موارد کنترل چربی وPH  پوست را سبب خواهد شد و از این طریق میزان چربی سطح پوست شما به حد تعادل می رسد و از حد مجاز نه بیشتر می شود و نه کمتر.

البته از ویتامین هایی همچون ویتامین A و B بهره می برد که پوست را مرطوب می کنند و با تغذیه ی لایه های زیرین و عمقی پوست آن ها را تغذیه خواهند کرد و در نتیجه سلامت و تازگی آن را روز به روز بیشتر و بهتر می کند. همچنین این مورد از یاد نرود که از عصاره ی شیر غنی شده است و مهم ترین و اصلی ترین ماده ای است که در ساختار آن به کار رفته است. عصاره ی شیر نیز فواید بی نظیری را برای پوست به دنبال دارد که در بند های بعدی با آن ها بیشتر آشنا خواهید شد.

"<yoastmark

کرم روشن کننده

در کنار مواردی که بیان کردیم این کرم آبرسان شیر گاو ایمیجز از خصوصیات و ویژگی های دیگری بهره می برد که مزایای آن را چندین برابر بیشتر کرده اند. برای مثال روشن کردن پوست یکی از خواصی است که استفاده از این محصول به دنبال دارد. یعنی در هنگامی که این محصول را به پوست صورت خود می زنید به مرور احساس خواهید کرد که روشن تر می شود و به صورت واضح درخشش و روشنایی آن را مشاهده می کنید.

تشخیص اصل و تقلبی

همانند سایر محصولات آرایشی و مراقبتی صورت موجود در بازار این کرم نیز ممکن است نمونه تقلبی آن در بازار موجود باشد که خوشبختانه تا این لحظه ما هیچ موردی را مشاهده نکرده ایم، اما نکته ای که مهم است این است که بسیاری از افراد سودجو از محصولات با کیفیت ایمیجز به دلیل کیفیت خوبشان سو استفاده کرده و به دروغ می گویند محصول ما کره ای است تا مبلغ بیشتری را از مشتری بگیرند، اما این را بدانید که محصولات ایمیجز همه و همه چینی بوده و روش تشخیص کرم شیر گاو ایمیجز اصل و تقلبی نیز از طریق بارکد روی آن است که با جستجو این بارکد متوجه اصل و چینی بودن این محصول از برند ایمیجز خواهید شد.

"<yoastmark

روش و طریقه ی استفاده

همچنین قبل از اینکه طریقه ی استفاده از کرم روشن کننده ی شیر گاو ایمیجز را به شما آموزش دهیم باید بیان کنیم که خوشبختانه هر فرد با هر نوع پوستی می تواند این کرم را مورد استفاده. قرار دهد بدون اینکه نگران ایجاد حساسیت و مشکلی در پوست صورت خود بشود. اما با این وجود به شما پیشنهاد می کنیم تا بعد از خرید کرم شیر گاو ایمیجز و قبل اینکه آن را به صورت کامل مصرف کنید آن در قسمتی از پوست خود (مانند: مچ دست خود، زیرا پوست این قسمت درست مانند پوست صورت که حساس و نازک است.) تست کنید. تا اگر به آن حساسیتی داشتید متوجه آن بشوید. البته علاوه بر اینکه مخصوص صورت است می توان از آن برای گردن هم استفاده کرد.

"<yoastmark


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *