اماکن, بیمارستان ها

بیمارستان میر شیراز

بیمارستان میر شیراز

بیمارستان میر شیراز

بیمارستان میر شیراز

با سلام و آرزوی تندرستی خدمت شما بازدیدکننده عزیز سایت شیرازیاب.با ما همراه باشید تا این دو بیمارستان را معرفی و هرآنچه که شما عزیزان به دنبال آن هستید را تقدیم تان کنم.

سپاس از اینکه شیرازیاب را انتخاب کردید.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بیمارستان میر شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بیمارستان میر شیراز عفیف آباد

اين مرکز درماني در سال 1358 تأسيس شده که هسته اوليه تأسيس اين مرکز از پزشکان برجسته آقايان دکتر مير (جراح و نويسنده) ، خانم دکتر قهرماني فارغ التحصيل از آلمان دکتر هاشم خبير فارغ التحصيل از اتريش به عنوان اولين مرکزبيمارستان خصوصي که به طور   گسترده در شيراز آغاز به فعاليت نموده است .

و در 6 طبقه شامل زيرزمين ، همکف ، و 4 طبقه بهره برداري گرديد. مرکز درماني دکتر   مير شامل رشته هاي تخصصي و فوق تخصصي بزرگسالان ، کودکان و نوزادان در رشته هاي جراحي پلاستيک و زيبايي ، ارتوپدي و   شکسته بندي ، جراحي عمومي ، داخلي عمومي ، گوش حلق و بيني ، جراحي فک و صورت ، جراحي اطفال ، جراحي عروق ، و پيوند ، جراحي مغز و اعصاب ، ديسک و مهره هاي کمر ، جراحي زنان و زايمان مي باشد.

اين مرکز داراي اتاقهاي خصوصي و اتاق هاي 2 و 3 تخته و مشتمل بر 50 تخت بستري مي باشد. واحدهاي پاراکلينيک بيمارستان دکتر مير شامل آزمايشگاه ، راديولوژي ديجيتال ، سونوگرافي و داروخانه هستند و واحدهاي درماني اين مرکز شامل درمانگاه پوست و زيبايي ، عمومي و ارتوپدي مي باشد. همچنين بخش انفورماتيک و کامپيوتر بيمارستان داراي شبکه هاي يکپارچه و ميان بخشي سيستم HIS و اينترنت بوده است .

بیمارستان میر شیراز

 

 

آدرس سایت: mir-hospital.com

ایمیل:drmirhospital@gmail.com

 

آدرس بیمارستان میر شیراز 

آدرس: شیراز – خیابان قصردشت – خیابان عفیف آباد – بین کوچه 3و5

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”236″]

 

تلفن بیمارستان میر شیراز

شماره تلفن:071362600990713628282607136277572

 

بیمارستان میرحسینی شیراز

بیمارستان میرحسینی در سال ۱۳۶۰ به همت آقای دكتر سید ماشاء اله میرحسینی و همسر ایشان خانم دكتر شهین موحد با ۷۰ تخت بیمارستانی در خیابان هجرت ایجاد گردید. در ابتدا بخش های اورژانس و مطب كار و در طی ۳ سال بخش زایشگاه نیز ایجاد گردید.

در دوران سازندگی مسئولین بیمارستان نیز اقدام به توسعه و تجهیز فیزیكی نموده و بخش های ICU و پاراكلینیك حاصل بوده است. هم اكنون بیمارستان با بهره گیری از پتانسیل های موجود یكی از بهترین بیمارستان های شهر شیراز می باشد و با اتكاء به سابقه درخشان و نام نیك خود افتخار خدمت رسانی به همنوعان عزیز را در كارنامه خود دارد.

بخش های اورژانس، داخلی – جراحی زنان و مردان، زایشگاه، اتاق عمل و ICU با داشتن تخصص های داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اورولوژی، ارتوپدی، فك و صورت، زیبایی، قلب، چشم، جراحی مغز و اعصاب این مركز به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیازهای مراجعین می باشند. توجه به عرضه و تقاضا و ارائه خدمات مناسب در فضایی مطلوب و بهداشتی در چند سال اخیر باعث گردیده بیش از 90% فضاهای داخلی بیمارستان نوسازی و بهسازی گردد.

 

 

آدرس سایت: www.drmirhossanihospital.com

ایمیل: Infomirhosseini@gmail.com

آدرس بیمارستان میرحسینی شیراز

آدرس: شیراز – میدان اطلسی – بلوار هجرت – رو به روی خیابان عبیرآمیز 

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”237″]

 

تلفن بیمارستان میرحسینی شیراز

شماره تلفن: 07132284433

 

امیدوارم مطالب ارائه شده مفید واقع شده باشد.

با سپاس فراوان شیرازیاب.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *