محصولات ارایشی

تونر ۳۶۰ وکالی

تونر ۳۶۰ وکالی

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

تونر ۳۶۰ وکالی

سلام و درود به همه دوستان و همراهان خوب سایت سیتی بین. در این پست قصد داریم به نقد و بررسی محصول کم نظیر و پرطرفدار تونر ۳۶۰ وکالی بپردازیم. همیطور به شما از خواص تونر برای پاکسازی پوستتان بطور مفصل صحبت کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

تونر پوست چیست و چرا باعث پاکسازی صورت می‌شود؟

تونر پوست یا تونر صورت یکی از پر مصرف‌ترین وسایل آرایشی و محصولات مراقبت از پوست است. همه دوست دارند پوستی شاداب و باطراوت داشته باشند. تونر‌ها با تمیز کردن عمیق پوست و تنظیم pH آن باعث نرمی و آبرسانی پوست شده و منافذ باز صورت را پر می‌کنند. در واقع استفاده از انواع تونر صورت، انواع تونر پاک‌ کننده و یا انواع تونر پوست چرب و خشک باعث از بین رفتن آلودگی‌های پوست شده و جلوه بهتری به پوست صورت می‌بخشند. همچنین در پوست‌های خشک و حساس از قرمزی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کنند.

تونر ۳۶۰ وکالی

تونر ۳۶۰ وکالی

ویژگی‌های تونر صورت مرغوب چیست؟

یک تونر مناسب باید شامل آنتی اکسیدان‌ها، مواد ترمیم‌ کننده و مغذی پوست باشد. مواد شوینده‌ای که ما روزانه برای پوستمان استفاده می‌کنیم، حتی ملایم‌ترین آن‌ها باعث از بین رفتن بسیازی از مواد مغذی پوست می‌شوند.

یک تونر مناسب پوست می‌تواند به سرعت مواد حیاتی را به پوست بازگردانده و علاوه برتأمین مواد، پوست را تمیز و شفاف کند و البته پوست را برای آرایش روزانه مهیا کند.

فواید تونر پوست کدامند؟

استفاده از انواع تونر صورت مزایای خاصی دارد که شامل موارد زیر می‌شود.

  • بستن منافذ پوستی

منافذ باز صورت را بسته و چربی اضافی پوست را پاک می‌کند. تونر‌ها با بستن منافذ پوست باعث سفت شدن پوست شده و این امر از نفوذ آلودگی‌های محیطی و کلر موجود در آب لوله کشی به اعماق پوست صورت جلوگیری می‌کند.

  • تنظیم pH پوست با تونر صورت

استفاده از صابون‌ها و شوینده‌ها به دلیل قلیایی بودن باعث قلیایی شدن پوست می‌شوند. استفاده از انواع تونر پوست صورت پس از مصرف شوینده مناسب پوست، کمک می‌کند که پوست دوباره به حالت تعادل باز گردد و اسیدیته آن تنظیم شود.

  • جلوگیری از رشد مو‌های زیر پوستی

تونر‌ها به دلیل داشتن اسید گلیکولیک مانع از رویش مو‌های زیر پوستی می‌شوند.

  • رطوبت‌ رسانی پوست

استفاده از تونر پوست خشک باعث آبرسانی به پوست شده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند. در واقع تونر‌ها برای انواع پوست حساس مفید هستند.

  • ترمیم و احیای پوست

استفاده روزانه از تونر پوست باعث بازسازی و احیا بافت‌های پوست صورت می‌شود.

  • جلوگیری از آکنه و جوش

یکی از مزایای مهم استفاده از تونر‌ پوست‌ های چرب ضد جوش بودن آن است.

 

تونر ۳۶۰ وکالی

تونر ۳۶۰ وکالی

چگونه تونر مناسب پوست چرب و خشک انتخاب کنیم؟

یکی از نکات مهم در استفاده از تونر صورت، انتخاب تونر مناسب برای انواع پوست‌های مختلف است. مثلا تونر مخصوص پوست چرب یا تونر مخصوص پوست خشک حتما باید متناسب با نوع پوست انتخاب شود.

در واقع کسانی که پوست خشک دارند، باید از تونر‌هایی استفاده کنند که خاصیت آبرسانی بالایی دارند. افرادی که پوست چرب دارند یا از لوازم آرایشی سنگین استفاده می‌کنند، باید از تونر‌هایی استفاده کنند که حاوی الکل باشد تا چربی اضافی و مواد آرایشی که منبع آلودگی می‌شود را از سطح پوست پاک کند.

افرادی که پوست حساس دارند ترجیحا باید از تونر‌های آبرسان، تسکین دهنده و کاهنده التهابات پوستی استفاده کنند.

انواع تونر صورت بر اساس ترکیبات آن‌ها

تونر‌ها بر اساس مواد سازنده و کاربردشان برای پوست‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند. قبل از استفاده و انتخاب تونر باید نوع پوست خود را بشناسید تا نتیجه خوبی بگیرید، زیرا اگر از تونر نامناسب استفاده کنید، نه تنها به پوستتان کمک نکرده‌اید، بلکه مشکلات دیگری برای پوست خود ایجاد خواهید کرد. اکثر تونر‌ها شامل عصاره آلوئه ورا و بدون الکل هستند.

بابونه از ترکیبات دیگر تونر‌ها است که باعث تسکین پوست‌های خشک و حساس می‌شود. روغن چای سبز خاصیت آنتی باکتریال و ضد چربی دارد که برای پوست‌های چرب و جوش دار توصیه می‌شود.

آلوئه ورا خاصیت ضد التهابی و قرمزی پوست دارد که برای انواع پوست‌های خشک و حساس مناسب است.

ویتامین E و گل رز موجود در انواع تونر‌ها خاصیت آبرسانی دارند و از پیری پوست جلوگیری می‌کنند.

هشدار‌هایی در مورد خرید تونر صورت

فارغ از قیمت تونر صورت، مورد دیگری که باید حین خرید تونر صورت به آن توجه کنید، ترکیبات سازنده تونر است. تونر‌هایی که شامل ترکیبات تحریک‌ کننده مانند اتنول و متنول هستند برای پوست مناسب نیست، زیرا باعث التهاب پوست می‌شوند. البته تونر‌های معطر نیز پیشنهاد نمی‌شوند، چراکه باعث واکنش‌هایی می‌شوند که بر پوست اثر منفی می‌گذارند.

انواع تونر بر اساس کاربرد آن کدامند؟

تونر ضد جوش: این تونر‌ها ترشح چربی پوست را تنظیم کرده و منافذ پوست را کوچک می‌کنند. تونرهای ضد جوش از آکنه و جوش جلوگیری کرده و به دلیل آلفا هیدروکسید موجود در آن‌ها خاصیت لایه‌برداری دارند و سلول‌های مرده وجوش‌های سر سیاه را کاهش می‌دهند.

تونر‌های آبرسان: خاصیت آبرسانی بالایی دارند و خشکی پوست را برطرف کرده، ضد التهابات پوستی هستند و از پوست محافظت می‌کنند.

تونر‌های پاک‌ کننده: این تونرها به عمق پوست نفوذ کرده وخاصیت پاک کنندگی قوی دارند.

 

تونر ۳۶۰ وکالی

تونر 360 وکالی در 5 رایحه متفاوت از گل های طبیعی تولبد شده. در محتویات این تونر به هیچ عنوان از اسانس مصنوعی استفاده نشده و هر رایحه از روغن طبیعی گل و همچنین گل برگ های طبیعی تولید شده! تونر 360 وکالی مانند هر تونر دیگری فرایند پاکسازی پوست را تکمیل کرده و با تنظیم ph سطح پوست هم موجب افزایش شادابی پوست صورت و هم موجب افزایش کارایی سایر محصولات پوستی می شود.

پس از شست و شوی صورت با انواع شوینده ها ph سطح پوست از حالت طبیعی خود خارج شده و همچنین مقداری از آلودگی ها و باقی مانده محصولات آرایشی در منافذ پوست باقی خواهد ماند که این موارد باعث بروز مشکلاتی مثل جوش سر سیاه یا التهاب و همچنین عدم جذب مناسب سایر محصولات پوستی خواهد شد استفاده از تونر بخاطر بافت خاصی که دارد موجب رفع چنین مشکلاتی خواهد شد.

 

  • حاوی گل های طبیعی
  • دارای 5 رایحه متفاوت
  • تنظیم کننده ph
  • تکمیل فرایند پاکسازی
  • پاکسازی عمیق پوست
  • مرطوب کننده
تونر ۳۶۰ وکالی

تونر ۳۶۰ وکالی


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *