آموزشی, دانشگاه

دانشگاه فرهنگیان سلمان فارسی شیراز

دانشگاه سلمان فارسی

دانشگاه فرهنگیان سلمان فارسی شیراز

با درود و سلام خدمت شما بزرگواران، امروز در شیراز یاب به دنبال معرفی دانشگاه فرهنگیان سلمان فارسی شیراز هستیم.

سپاس که همراه مایید.

دانشگاه فرهنگیان سلمان فارسی شیراز :



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: دانشگاه فرهنگیان سلمان فارسی شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



این دانشگاه یکی از مجتمع آموزشی  و مراکز آموزش عالی های شهر شیراز است.

آدرس: شیراز- بلوار الزهرا (س) – جنب حسینیه صاحب الزمان (عج) کد پستی ۷۱۵۳۶۶۵۴۱۹

تلفن: ۳۷۲۶۴۱۵۰ کد شهرستان ۰۷۱ شماره فکس :۳۷۲۶۲۴۴۱

انتقال دانشجویان پسر به مرکز سلمان فارسی موقتی بوده است 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس در گفت‌وگو با ایرنا عنوان کرد: واحد سلمان فارسی، در ابتدا باعنوان مرکز ضمن خدمت فرهنگیان استان فارس فعالیت می‌کرد؛ اما در سال ۱۳۹۲ به دستور مدیرکل وقت آموزش و پرورش استان به برای استقرار دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان اختصاص یافت.
حسین افلاکی فرد با بیان اینکه کد این مرکز از سال ۱۳۹۲ به‌نام دختران زده شده و نیز شورای گسترش آموزش عالی این مرکز را برای دختران در نظر گرفته است، توضیح داد: در سال ۱۳۹۶ بر اساس نظر سازمان مرکزی مبنی بر عدم تخصیص دانشجو به مراکز خارج از شیراز ازجمله شهید مطهری و همچنین به دلیل کاهش پذیرش دانشجویان دختر، مرکز سلمان فارسی به‌صورت موقت و تنها برای ۱۰ ماه در اختیار پسران قرار گرفت و مقرر بود که پردیس شهید رجایی بعد از این مدت دانشجویان پسر را در پردیس یا فضای مناسب دیگری اسکان دهد و مرکز سلمان فارسی را به دختران بازگرداند.
وی افزود: با این حال پسران تا پایان سال تحصیلی ۹۷-۹۸ در این مرکز تحصیل کردند. در سال جاری به دانشگاه فرهنگیان اعلام شد درصورتی که مرکز پسرانه بماند، از سال اینده پذیرش دانشجویان دختر متوقف خواهد شد؛ افزون بر این دانشجویان دختر باید در دیگر استان‌ها تحصیل کنند، از سوی دیگر امسال ۵۲۳ نفر دانشجوی دختر در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند؛ از همین رو اقدام قانونی بازگرداندن دختران به خانه خودشان بود.

[mappress mapid=”285″]

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *