آدرس, پوشاک

عمده فروشی کیف و پوشاک دهقان شیراز، استان فارس

عمده فروشی کیف و پوشاک دهقان شیراز، استان فارس

سلامی به زیبایی و طراوت گل به سایت شیراز یاب خوش آمدید در این پست قصد داریم عمده فروشی کیف و پوشاک دهقان شیراز، استان فارس  را به صورت آدرس و شماره تماس معرفی کنیم امیدواریم از این پست لذت برده و به اطلاعات مورد نظر خود برسید و در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در بهبود سایت مورد استفاده قرار گیرد. با تشکر و سپاس فراوان از همراهی شما دوستان



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: عمده فروشی کیف و پوشاک دهقان شیراز,استان فارس در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



عمده فروشی کیف و پوشاک دهقان شیراز، استان فارس

آدرس:شیراز،ارگ کریمخان،خ. طالقانی،خ. بازار وکیل

شماره تماس:

07132225269

  1. شنبه:۸صبح–۶:۳۰شب
  2. یکشنبه:۸صبح–۶:۳۰شب
  3. دوشنبه:۸صبح–۶:۳۰شب
  4. سه‌شنبه:۸صبح–۶:۳۰شب
  5. چهارشنبه:۸صبح–۶:۳۰شب
  6. پنج‌شنبه:۸صبح–۶:۳۰شب
  7. جمعه:کل روز بسته است

 

کیف:

کیف (به فرانسوی: sac) ابزار متداولی به شکل ظرفِ غیرسخت است. استفاده از کیف‌ها به پیش از تاریخِ مکتوب برمی‌گردد.[۱]

واژه‌نامه لانگمن در تعریف کیف، این نگهدارنده را ساخته شده از کاغذ یا پارچه یا پلاستیک نازک، که معمولاً از بالا باز می‌شود؛ تعریف می‌کند.[۲]

کیف دستی نوعی کیف است که عمدتاً مورد استفاده خانم‌ها می‌باشد. اندازه کیف‌های دستی در مقایسه دیگر کیف‌ها، متوسط تا بزرگ به شمار می‌آید. این نوع کیف‌ها معمولاً به شکل مد روز طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیف‌های دستی معمولاً برای نگهداری و حمل وسایل شخصی نظیر لوازم آرایش، تلفن همراه، برس، دسته کلید، کیف پول، سکه و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

پوشاک:

آنچه بر تن می‌پوشند را پوشاک یا تن‌پوش و یا لباس می‌گویند. پوشاک، بدن را از گرما و سرما و دیگر مخاطرات موجود در طبیعت حفظ می‌کند. همچنین پوشاک می‌تواند برای راحتی، حجب و حیا و نیز برای ایمنی استفاده شود. پوشیدنی‌ها همچنین می‌توانند نشان دهندهٔ باورهای مذهبی، فرهنگی و دیگر معانی اجتماعی باشند. وظیفه اصلی پوشاک حفاظت از بدن انسان در برابر خطرات احتمالی در محیط مانند:آب و هوا (مانند نور شدید آفتاب، سرما و گرمای بیش از اندازه و بارش برف و بارانحشرات، مواد شیمیایی زیان آور، سلاح و سایش با مواد زبر و آسیب‌رسان و سایر خطرها است. پوشاک در برابر بسیاری از مخاطرات که ممکن است بدن برهنه انسان را زخمی کند، محافظت می‌کند. در پاره‌ای از موارد پوشاک محیط را از فردی که پوشاک را پوشیده حفاظت می‌کند (مانند پوشاک ضد عفونی شدهٔ محافظ در اتاق عمل و محیط‌های پزشکی).

منبع:ویکیپدیا

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *