فروشگاه

فروشگاه شهروند شیراز

فروشگاه شهروند شیراز

فروشگاه شهروند شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب به بررسی فروشگاه شهروند شیراز و فروشگاه اینترنتی شهروند خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

سایت فروشگاه شهروند شیراز

خرید آسان، تحویل سریع و رایگان

فروشگاه اینترنتی شهروند در راستای تسهیل امر خرید اینترنتی برای تمامی شهروندان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و در نهایت کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر در سال 1390 شروع به فعالیت نمود. فروشگاه مجازی شهروند با پشتوانه مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند توانست با خدمات رسانی سریع و همچنین ارائه تنوع بالایی از بارکدهای کالایی در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه ای در میان شهروندان در زمینه فروش اینترنتی به دست آورد. در سال 1394 فروشگاه مجازی شهروند اقدام به تقویت گسترده زیرساخت و اتخاذ استراتژی های نوین در زمینه فروش اینترنتی نمود.

از آن جمله میتوان به طراحی سایت جدید و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل اشاره نمود. همچنین در راستای کاهش زمان ارسال و خدمات دهی بهتر به مشتریان، ناوگان حمل و نقل خود را نوسازی و تقویت نمود. به عنوان خدمات فروشگاه اینترنتی شهروند میتوان به برگزاری جشنواره‌های فروش، ارائه تخفیفات خاص و همچنین ارسال رایگان کالا برای خریدهای بیش از دویست هزار تومان اشاره نمود.

همچنین فروشگاه مجازی شهروند در راستای سیاست‌های شهرداری تهران و مجموعه شهروند، توجه ویژه‌ای به بحث ارتقاء سلامت هموطنان گرامی دارد که برای این منظور اقدام به ساخت و تولید کلیپ‌های آموزشی ویدئویی و انتشار مطالب مفید و کاربردی در زمینه سلامت و سبک زندگی سالم در سایت و در کانال تلگرام رسمی فروشگاه اینترنتی شهروند مینماید.

در حال حاضر خرید اینترنتی مواد غذایی، محصولات آرایشی بهداشتی از جمله کالاهای گروه سلولزی، شوینده و نظافت، لوازم خانگی، ابزار و وسایل و همچنین محصولات الکترونیک و دیجیتال از طریق سایت فروشگاه اینترنتی شهروند میسر است که به زودی سایر گروه های کالایی مجموعه شهروند در سایت اضافه خواهد شد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فروشگاه شهروند شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



فروشگاه شهروند در شیراز کجاست

فروشگاه شهروند در شیراز کجاست

فروشگاه شهروند در شیراز کجاست

  • فروشگاه شهروند جنوب

    شیراز،کوی کارمندان سیلو،خ. کلانتری

  • سوپرمارکت شهروند

    شیراز،کوی الزهرا،بلوار دلاوران بسیج

فروشگاه اینترنتی شهروند شیراز

.تلفن دفتر فروشگاه مجازی،سفارشات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش

تلفن مرکز :

0214884
ساعت تماس: 8 صبح الی 20

 

در شیرازیاب بیشتر دبده شوید بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *