دسته‌بندی نشده

مجتمع خلیج فارس شیراز

مجتمع خلیج فارس شیراز

مجتمع خلیج فارس شیراز

سلام مجتمع خلیج فارس بعنوان اولین، بزرگترین ، مدرن ترین و مجهزترین مجتمع تجاری، تفریحی، فرهنگی و گردشگری ایران و هفتمین مجتمع تجاری بزرگ دنیا به شمار می آید.برای اطلاعات بیشتر با ما در شیرازیاب همراه باشید.ممنون

مجتمع خلیج فارس شیراز

مجتمع تفریحی، توریستی و اقامتی خلیج فارس با ۵۰۰ هزار مترمربع زیربنا دوازدهمین مال بزرگ جهان، دومین مال بزرگ جهان بر اساس تعداد مغازه بعد از ایران مال و سومین مال بزرگ ایران است که در محور شمالی شیراز به سپیدان و در ابتدای ورودی شهر جدید صدرا واقع شده‌است. فاز اول این مجتمع که شامل فروشگاه هایپراستار بود در فروردین ۱۳۹۱ افتتاح شد. قبل از افتتاح متجمع ایران مال، بزرگترین شعبه هایپر استار در ایران در داخل این مجتمع قرار داشت. همچنین مجتمع خلیج فارس از طرف رده‌بندی سایت امپوریس، به عنوان هشتمین مرکز تجاری-تفریحی و توریستی بزرگ در جهان شناخته شد.

امکانات

این مجتمع شامل بخش‌هایی نظیرهتل پنج ستاره، پردیس سینمایی، شهربازی، ۵۵۰۰ واحد پارکینگ، ۲۵۰۰ واحد تجاری، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، سالن پذیرایی است.

آدرس خلیج فارس شیراز

فارس-شیراز-بلوار دکتر حسابی-مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس

تلفن:3680 071

36665701 071

ساعت کاری:از ساعت 10 صبح تا 22:30

مجتمع خلیج فارس سینما

پردیس سینمایی این مجموعه با نام هنر شهر آفتاب در آذر ماه ۱۳۹۶ گشایش یافت. این پردیس سینمایی استاندارترین و به روزترین مجموعه سینمایی ایران محسوب می‌شود و دارای هشت سالن نمایش با مجموع گنجایش ۱۵۰۰ تن است. در این مجموعه امکان برگزاری نمایش‌های تئاتر و کنسرت‌های موسیقی نیز وجود دارد.

مجتمع خلیج فارس شهربازی

شهربازی مسقف این مجموعه به نام ایران‌لند در خرداد ماه ۱۳۹۲ افتتاح شد که مورد استقبال شهروندان شیرازی قرار گرفت. همچنین این شهربازی مسقف به عنوان بزرگترین و مدرنترین شهربازی روبسته ایران انتخاب شده‌است. شهربازی روباز آن نیز در مرحله خاکبرداری قرار دارد. شهربازی روباز مجموعه بین خود مجتمع و هتل قرار گرفته که امکانات و وسایل تفریحی و شهربازی بسیار مدرنتری برای آن پیش‌بینی شده‌است. همچنین دریاچه‌ای به شکل خود خلیج فارس نیز در کناره هتل و شهربازی، ساخته خواهد شد.

مجتمع خلیج فارس اینستاگرام

آدرس:اینستاگرام

مجتمع خلیج فارس شیراز نی نی سایت

در این سایت از نظرات کاربران مطلع شوید.

آدرس:نی نی سایت

مجتمع خلیج فارس تعطیل شد

گزارش ایرنا در این زمینه بخوانید.

آدرس:ایرنا

مجتمع خلیج فارس جمعه ها باز است

بله همه روزه باز می باشد.

منبع:ویکی

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *