کلینیک سینا شیراز

کلینیک سینا شیراز

کلینیک سینا شیراز

کلینیک سینا شیراز

اگر به دنبال کاشت مو در شیراز هستد شیرازیاب در این پست سعی به معرفی کلینیک سینا شیراز دارد.

اگر متقاضی کاشت مو باشید شاید این سوال را از خودتان پرسیده باشید که بهترین دکتر کاشت مو درشیراز کجاست؟ ما در این بخش میخواهیم کلینیک کاشت موی رنسانس را معرفی کرده و به سوال شما پاسخ دهیم

یکی از فعالیت های اصلی در زمینه زیبائی و درمانی کاشت مو میباشد. در حالی که افراد زیادی اعم از پیر و جوان با مشکل ریزش و طاسی در موها مواجه هستند کاشت مو امروزه به صورت رایج و با شیوه های گوناگونی در کلینیک ها به صورت حرفه ای و غیر حرفه ای انجام میشود. با توجه به اینکه امروزه به دلیل زیاد شدن کلینیک ها، تنوع و گزینه های انتخابی برای فرد متقاضی بالا رفته است علاوه بر پزشک متخصص ،خدمات کلینیک کاشت مو باید لحاظ هزینه هم مقرون به صرفه باشد تا فرد بتواند مشکل خود را بطور کامل برطرف نمایند.

ادرس کلینیک سینا شیراز

در سال 1383 برای اولین بار کلینیک پوست و مو سینا در ایران ( شیراز) اقدام به کاشت مو به روش افی ای تی نمود که در این روش برای بسیاری از متخصصین و جراحان پوست و مو آشنا نبود . کلینیک سینا با اقدام کاشت به روش اف ای تی تحول بزرگی در عرصه کاشت مو نمود . پس از گذشت 2 سال در سال 1385 روش جدیدتری به نام میکرو اف آی تی را جایگزین روش قبلی نمود و در سال 1388 با متود جدیدتری هم اکنون در حال ارایه خدمات در شیراز می باشد.

کلینیک سینا شیراز

کلینیک سینا شیراز

آدرس:بلوار ستارخان جنب سازمان مسکن و شهرسازی نبش کوچه ۱۸

تلفن:987136273362

تراکاشت مو یا کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده می‌شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ناحیه تناسلی و پوشاندن محل زخم‌های ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای قبلی استفاده می‌شود. کاشت مو با پیوند پوست متفاوت است.

منبع: https://fa.wikipedia.org

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *