خدمات, ماشین

اجاره خودرو در شیراز

اجاره خودرو در شيراز

اجاره خودرو در شیراز

با سلام و درود خدمت همراهان شیرازیاب ! امیدوارم از این مطلب که درمورد اجاره خودرو در شیراز جمع اوری شده است لذت ببرید.

اجاره خودرو در شيراز

با شرایط بسیار آسان و ارزان ترین قیمت به متقاضیان خدمات رسانی می کند. شرکت رنت کنیم خدماتی از قبیل اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده، اجاره ون و اجاره ماشین عروس را در خصوص اجاره در خودرو شیراز ارائه می دهد. همشهریان شیرازی برای کرایه خودرو در شیراز می توانند با کارشناسان ما تماس بگیرند و خودروی مورد نظرشان را به صورت رایگان رزرو کنند. کارشناسان رنت کنیم به صورت ۲۴ ساعته در دسترس هستند و آماده خدمات رسانی اجاره ماشین در شیراز به متقاضیان می باشند.
برای رزرو خودرو در شیراز با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

 

اجاره ماشین در شیراز بدون راننده

با قیمت های ارزان و رزرو آنلاین آسان خودروهای ایرانی و خارجی در مجموعه بزرگ سعادت رنت .

حداقل مدت زمان اجاره خودرو بدون راننده 3 روز می باشد.

جهت رزرو و اجاره خودرو
 
در شیراز، تماس بگیرید

 

اجاره خودرو در فرودگاه شیراز

مجموعه بزرگ سعادت رنت

اجاره اتومبیل در فرودگاه شیراز شامل خودروهای بدون راننده و با راننده است. در صورت اجاره ماشین بدون راننده نماینده ما برای تحویل خودرو در زمان مشخص شده در فرودگاه حضور خواهد داشت. اجاره خودرو با راننده شامل ترانسفر فرودگاهی است که برای جابه جایی مسافران از فرودگاه به شهر شیراز و یا بلعکس مورد استفاده قرار می گیرد. شرایط اجاره ماشین در فرودگاه شیراز برای افرادی که مقیم ایران و مقیم خارج هستند متفاوت است . پس حتما شرایط و قیمت ها را در زیر بررسی کنید.

 

جهت رزرو و اجاره خودرو
 
در فرودگاه شیراز، تماس بگیرید

 

قیمت اجاره خودرو در شیراز

قیمت اجاره ماشین در شیراز بسته به عوامل مختلفی نظیر سال تولید، شرکت سازنده و مدت زمان در خواستی شما متفاوت است. بنابراین پس از انتخاب نوع خودرو و تعداد روزها و پلن حرکت خود، می توانید به سایت مراجعه کرده و تعرفه کرایه ماشین را مشاهده کنید و خودرو مورد نیازتان را رزرو  و یا با کارشناسان مجرب ما تماس گرفته و از راهنمایی آنها بهره مند شوید. شرکت برای افرادی که از شهر شیراز اقدام به اجاره اتومبیل می کنند، به دلیل مسافت  تهران تا شیراز هزینه ای را برای ترانسفر از شما خواهد گرفت.

اما مطمئن باشید خدمات سعادت رنت به مشتریان خود به گونه ای است که در هر نقطه از ایران در کوتاه ترین زمان ممکن خودرو اجاره ای را در اختیارتان قرار می گذارد.

قیمت اجاره خودرو در شیراز به دلیل اینکه اجاره خودرو برای خارج از شهر تهران می باشد به صورت توافقی می باشد . طبیعتاً این هزینه ها برای خودرو های گوناگون متفاوت است. اگر قصد کرایه خودرو در شیراز را دارید می توانید پس از اعلام برنامه سفر خود به دفتر مرکزی قیمت تمام شده و پیش فاکتور آن را دریافت نمایید.

 

مدارک اجاره خودرو در شیراز

مدارک اجاره اتومبیل در شیراز با توجه به شرایط متقاضی کننده و نوع خودروی اجاره ای متفاوت می باشد و  دارای شرایط متغیر است .برای اجاره اتومبیل بدون راننده در شیراز مدارک زیر الزامی می باشد:

  •  گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه
  • نیاز به مدرکی برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده 
  • کارت شناسایی معتبر
  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری
  • پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.
  • مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

 

 

منبع : گوگل

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *