آدرس و شماره تماس, نمایندگی خودرو

لیست نمایندگی کرمان موتور در شیراز

لیست نمایندگی کرمان موتور در شیراز

لیست نمایندگی کرمان موتور در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست نمایندگی کرمان موتور در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

نمایندگی کرمان موتور در شیراز

گروه صنعتی کرمان خودرو یک شرکت خودروسازی و وارد کننده ایرانی است که در دی ماه ۱۳۶۹ با نام صنایع خودروسازی کرمان برای واردات مدل‌های مختلف خودروهای دوو تأسیس شد و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را در زمینه ساخت و مونتاژ خودرو آغاز کرد.این شرکت به همراه هواپیمایی ماهان زیر نظر موسسه خیریه مولی الموحدین قرار دارند.

مدیرعامل این شرکت از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۸ مهندس یاد ابوالفضل سجادی بنیان‌گذار اولین بخش خودروسازی خصوصی در کشور بود.[۱]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست نمایندگی کرمان موتور در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



نمایندگی کرمان موتور در شیراز

کد نمایندگی شیراز: ۸۲۰

مدیریت: رستمی

نشانی: شیراز – بلوار باهنر شمالی – بعد از ساختمان دریس

تلفن فروش: 38424941 – 071

تلفن خدمات پس از فروش: 38423312 – 071

ساعت کاری فروش: شنبه تا چهارشنبه: 7:30 تا 16:30 – پنجشنبه: 7:30 تا 13

ساعت کاری خدمات: شنبه تا چهارشنبه: 7:30 تا 16:30 – پنجشنبه: 7:30 تا 13

نمايندگي كرمان موتور در شيراز

کد نمایندگی شیراز :۸۲۱

مدیریت: شرکت سالار موتور پارسیان (سالاری)

نشانی: شیراز – انتهای بلوار امیرکبیر – حدفاصل چهار راه سرباز و شرکت نفت – نبش کوچه 49

تلفن فروش: 38220100-38220200 – 071

تلفن خدمات پس از فروش: 38220100-38220200 – 071

ساعت کاری فروش: شنبه تا چهارشنبه: 8 تا 13 , 15:30 تا 18:30 – پنجشنبه: 8 تا 13

ساعت کاری خدمات: شنبه تا چهارشنبه: 8 تا 13 , 15:30 تا 18:30 – پنجشنبه: 8 تا 13

نمایندگی های کرمان موتور در شیراز

کد نمایندگی شیراز : ۸۲۳

مدیریت: شركت بازرگانی شیراز تسلیم

نشانی: شیراز – لوار سلمان فارسی – مجتمع مرکزی خودرو شیراز

تلفن فروش: 37326685 – 071

تلفن خدمات پس از فروش: 37326686 – 071

ساعت کاری فروش: شنبه تا چهارشنبه: 7:30 تا 17:30 – پنجشنبه: 8 تا 12

ساعت کاری خدمات: شنبه تا چهارشنبه: 7:30 تا 17:30 – پنجشنبه: 8 تا 12

نمایندگی کرمان موتور رستمی در شیراز

کرمان موتور
نوع شرکت خودرو سازی
بنا نهاده دی ۱۳۶۹
دفتر مرکزی ایران تهران، ایران جاده مخصوص کرج، بلوار کرمان خودرو، بلوار ارگ، ساختمان صدف
محصولات خودرو سواری
وبگاه

شماره نمایندگی کرمان موتور در شیراز

کرمان خودرو در سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۱ با واردات و مونتاژ خودروهای شرکت کره‌ای دوو به سود کلانی رسید، اما در سال ۱۳۸۱ پس از خرید دوو توسط شرکت آمریکایی جنرال موتورز و قطع همکاری «جنرال موتورز دوو» با کرمان خودرو به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، این شرکت با ایجاد سه شرکت دیگر راین خودرو، بم خودرو و مدیران خودرو، در پی مونتاژ و واردات خودروهای شرکت آلمانی فولکس واگن، شرکت کره‌ای هیوندای و خودروهای ارزان قیمت چینی شرکت لیفان برآمد. بحران‌های مالی کرمان خودرو همانند دیگر شرکت‌های خودروسازی ایرانی موجب شد تا در ۱۳۸۳ مبلغ ۹۲٫۰۶ میلیون دلار از حساب ذخیره ارزی به این شرکت پرداخت شود.[۲][۳] حدود نیمی از سهام شرکت کرمان خودرو متعلق به مؤسسه خیریه مولی‌الموحدین و نیمی دیگر متعلق به سازمان عمران کرمان است و چهار درصد سهام این شرکت از بدو تأسیس به گروهی از مدیران فنی تعلق داشته‌است.

نمایندگی کرمان موتور شیراز

صنایع خودروسازی شامل همه بخش‌های طراحی، توسعه، تولید، بازار و فروش لوازم نقلیه موتوری است. مجموعه شرکت‌ها و کارخانجاتی که در طراحی، ساخت، بازاریابی و فروش وسایل نقلیه موتوری دخیل هستند، بخشی از این صنعت هستند. در سال ۲۰۰۸، بیش از ۷۰ میلیون وسیله نقلیه موتوری که شامل خودروهای معمولی و خودروهای تجاری می‌شود در سراسر جهان تولید شده‌است.

نمایندگی کرمان موتور شیراز، استان فارس

در سال ۲۰۰۷، جمعاً (۷۱٫۹ میلیون) خودرو در جهان فروخته شد که:۲۲٫۹ میلیون در اروپا، ۲۱٫۴ میلیون در آسیا-اقیانوس آرام، ۱۹٫۴ میلیون در آمریکا و کانادا، ۴٫۴ میلیون در آمریکای لاتین، ۲٫۴ میلیون در خاورمیانه و ۱٫۴ میلیون در آفریقا بفروش رسید. هنگامی که بازار در آمریکا و ژاپن راکد بود، آسیا و آمریکای جنوبی بسیار رشد کردند و قدرتمند شدند. همچنین از بازارهای بزرگ روسیه، برزیل، هند و چین هم اینگونه بنظر می‌رسد که بسیار سریع رشد کرده‌اند.

نمایندگی کرمان موتور شیراز رستمی

در حدود ۲۵۰ میلیون وسیله نقلیه در کشور ایالات متحده استفاده می‌شود. بنابر آمار سال ۲۰۰۷، حدود ۸۰۶ میلیون خودرو و کامیونت در جهان وجود دارد و سالیانه بیش از ۲۶۰ میلیارد گالن بنزین و گازوییل مورد استفاده خودروها قرار می‌گیرد. این آمار بسرعت در حال افزایش است به ویژه در چین و هند. به عقیده برخی توسعه سامانه‌های ترابری شهری می‌تواند تا حدود بسیاری از مصرف بیش از حد انرژی بکاهد و در نتیجه تأثیرات بسیاری در سلامت افراد جامعه داشته باشد؛ اما با اینکه در این قسمت سرمایه‌گذاری بالایی انجام گرفته، کمتر شاهد خدمات‌دهی این بخش‌ها هستیم.

نمایندگی کرمان موتور شیراز بلوار نصر

شرکت یا کمپانی (مصوب فرهنگستان زبان، از عربی «الشَّرِکة»)[۱] به معنای یک شخصیت حقوقی انجمن یا بنگاه تجارت است. بنابر تعریف قانون مدنی ایران، کمپانی عبارت است از اجتماع حقوق مالکان متعدد در شیء واحد به نحو اشاعه،[۲] ولی این تعریف در برگیرنده مشاعات نیز است. بنابر مفهومی که از قانون تجارت استنباط می‌شود، شرکت قراردادی است که بر اساس آن اعضا یا شرکا سود حاصل از سرمایه را تقسیم می‌کنند.[۳] شرکت‌ها در قوانین ایران شخصیت حقوقی دارند.[۴]

نمایندگی کرمان موتور شیراز سالاری

سهم (مفرد سهام) اجزایی است که سرمایه هر شرکت را تشکیل می‌دهد. داشتنِ سهم مالکیت مشاعی بر سرمایه ایجاد نمی‌کند، مگر در هنگام انحلال شرکت.[۶]

به اعضایِ شرکت در شرکت‌هایِ سهامی و تعاونی سهامدار گفته می‌شود. اعضایِ شرکت مالکان دارایی آن شناخته نمی‌شوند، بلکه صرفاً به نسبت سهام خود، دارای حقوقی نسبت به شرکت خواهند بود. سهام‌دار نسبتِ به شرکت حقوق و تعهداتی دارد. میزان این مسئولیت بسته به نوعِ شرکت متفاوت است.[۷]

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *