اماکن, مدرسه های شیراز

مدرسه ملاصدرا شیراز

مدرسه ملاصدرا شیراز

مدرسه ملاصدرا شیراز

مدرسه ملاصدرا شیراز

با عرض سلام به شما بازدیدکنندگان گرامی سایت محبوب شیرازیاب.لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا مدارس ملاصدرا شیراز را معرفی و اطلاعاتی اعم از آدرس و شماره تلفن های این مدارس را تقدیم تان کنم.

سپاس که تا آخر پست با ما همراه خواهید بود.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:مدرسه ملاصدرا شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مدرسه تیزهوشان ملاصدرا شیراز

دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان ملاصدرا در سال تحصیلی 86-87 به صورت مشترک در ساختمان دبیرستان فعالیت خود را آغاز نمود و در سال تحصیلی 90-91 دبیرستان دوره اول از دبیرستان جدا و در ساختمان نوساز مستقر گردید.هم اکنون 204دانش آموز در این مرکز مشغول به تحصیل می باشند که با توجه به فضای موجود ظرفیت پذیرش 360نفر دانش آموز را دارد.

سایت: ملاصدرا تیز هوشان

شماره تلفن: 0713736639107137366390

آدرس: شیراز، میدان دوازده فروردین، بلوار رضوان، جنب هنرستان سید الشهدا

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”255″]

 

مدارس ملاصدرا شیراز

دبیرستان ملاصدرا(خیابان ذلانوار)

شماره تماس: 07132306161

 

آدرس مدرسه ملاصدرا شیراز

 

آدرس: شیراز، خیابان ذلانوار، مشیر غربی 7

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”256″]

 

 

دبیرستان سلطانی

دبیرستان سلطانی سازه‌ای مربوط به دوره قاجاریه است و در ابتدا توسط (خانم) سلطان حاجیه وقف و ساخته شده است که نرسیده به مسجد مشیر شیراز، کنار باربند مشیر واقع بود، سپس در دوران پهلوی با زحمات مولایی مدیر وقت و علی‌محمد کامرانی معاول اول با جمع‌آوری شهریه‌های آن زمان (مبلغ ۶۸۰ ریال شهریه که مبلغ ۸۰ ریال برای اداره ارسال و مابقی هزینه دبیرستان تأمین می‌گردید) شایان ذکر است هرکس نداشت پرداختی صورت نمیگرفته. زمین جدیدی واقع در خیابان ذوالانوار مشیر غربی هفت شیراز خریداری و دبیرستانی در دو طبقه بسیار بزرگ برای کلاسهای ۷ تا ۱۲ دبیرستان نظام قدیم دوره پهلوی در سه رشته ریاضی – تجربی – انسانی و محوطه بسیار بزرگ دارای ۲ والیبال ۱ بسکتبال و یک زمین پرش و یک ژیمناستیک و یک فضای بزرگ درختکاری شده کارگاه عکاسی – گریم – الکترونیک – آهنگری – بازیگری و … ساخته شد. متأسفانه پس از انقلاب ۱۳۵۷ ه ش ایران بدون در نظر گرفته احترام واقف اولیه نام آن به دبیرستان ملاصدرا تغییر یافت.

منبع: ویکی پدیا

 

امیدوارم مطالب ارائه شده مفید واقع شده باشد.

با سپاس فراوان شیرازیاب.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *