محصولات ارایشی

کرم آبرسان هیالورونیک اسید


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

کرم آبرسان هیالورونیک اسید

سلامی دوباره به شما دوسترانان همیشگی سایت سیتی بین. مساله ای که در تمام روز گریبان گیر شماست و احساس آن دائما با شما در تماس می باشد، میزان خشکی یا رطوبت پوست شماست. در ادامه قصد معرفی کرم آبرسان هیالورونیک اسید را داریم.

 

هیالورونیک اسید چیست؟

کرم آبرسان هیالورونیک اسید

کرم آبرسان هیالورونیک اسید

(Hyaluronic acid (HA یک هیدروکربن طبیعی است که به طور گسترده در ماتریکس خارجی سلول و بافت های بدن از جمله پوست، استخوان ها، چشم و غضروف وجود دارد. به دلیل ویژگی اتصال به آب و آب دوست بودن، هیالورونیک اسید، فضای بین فیبرهای متصل کننده کلاژن و الاستین را پر می کند. لایه درمیس پوست از ۷۰ درصد آب تشکیل شده و تقریبا ۵۰ درصد از هیالورونیک اسیدِ موجود در کل بدن را تشکیل می دهد. هیالورونیک اسید با افزایش سن کاهش یافته تا جایی که هیالورونیک اسید بدن یک بزرگسال ۱/۲۰ یک نوزاد است.

نقش هیالورونیک اسید در پیری پوست چیست؟

اساسا چین و چروک های پوست به دلیل از دست رفتن سه جزء مهم در پوست ایجاد می شوند: کلاژن، هیالورونیک اسید، الاستین. هیالورونیک اسید با آبرسانی و نقل و انتقال ترکیبات مغذی، چارچوب لازم برای حفظ ساختار ECM یا ماتریکس خارجی سلول را فراهم می کند.

David Geffen  استادیار پزشکی و پوست دانشگاه UCLA آمریکا درباره این ترکیب در مقاله ای منتشر شده در لس آنجلس تایمز می گوید :«علیرغم این که هیالورونیک اسید و فرم های مختلف آن مدت هاست. در محصولات مراقبت از پوست به کار می روند. اما در حقیقت هیچ مطالعه بالینی منتشر شده ای درباره استفاده موضعی از آن روی پوست انجام نشده است، این ادعا که استفاده از کرم های موضعی هیالورونیک اسید روی پوست می تواند. پوست را جوان کند مستلزم تحقیق و بررسی بیشتر است این ماده در بهترین حالت یک مرطوب کننده است »

 کرم آبرسان هیالورونیک اسید

کرم آبرسان هیالورونیک اسید

اندازه مولکول ها و نفوذ به پوست

از جمله معایب هیالورونیک اسید وزن مولکولی بالای آن است که نفوذ آن را به پوست مشکل می کند. امروزه روش هایی برای کاهش اندازه مولکول ها و افزایش امکان نفوذ وجود دارد. هنگام انتخاب محصولات حاوی هیالورونیک اسید دقت کنید محصول انتخابی شما حاوی اندازه های مولکولی متفاوت یا اندازه های مولکولی کوچکتری از این ماده باشد تا امکان نفوذ آن به پوست بیشتر شود.

غلظت هیالورونیک اسید و ادعاهای گمراه کننده

سدیم هیالورونیت معمولا ۱ تا ۲ درصد از یک محلول را تشکیل می دهد که همان طور که حدس می زنید بخش عمده آن، آب است. ادعاهایی مانند غلظت های ۱۰درصد یا حتی ۷۵درصد از این ترکیب در محلول، از آن دست اطلاعات گمراه کننده ای است که. برخی کمپانی ها روی محصول درج می کنند. هم چنین فرموله کردن محصول با این غلظت، به دلیل خاصیت اسفنجی و جاذب آب بودن هیالورونیک اسید و مشتقات آن، با جذب رطوبت درون پوست، می تواند آن را خشک تر کند.

خشکی پوست عارضه هیالورونیک اسید

براساس این فرضیه در اقلیم های خشک که رطوبت کمی در هوا وجود دارد، هیالورونیک اسید ممکن است. برای جذب آب(شاید تا ۱۰۰۰برابر وزن خود) به پوست متوسل شود و با خارج کردن رطوبت از لایه های زیرین منجر به تشدید خشکی پوست و احساس کشیدگی در پوست شود.هم چنین این اتفاق زمانی که سددفاعی پوست آسیب دیده باشد .نیز می تواند رخ دهد و ترکیبات جاذب آب، آب و رطوبت موجود در لایه های زیرین پوست را خارج کنند. درباره این فرضیه تحقیق منتشر شده. ایی موجود نیست اما یک جست و جوی ساده در اینترنت نشان می دهد که این موضوع تا چه اندازه شایع است. پس اگر آب و هوای محل زندگی شما خشک است از دیگر ترکیبات آبرسان استفاده کنید.

هیالورونیک اسید و پوست چرب 

به طور کلی هیالورونیک اسید ترکیبی سازگار با انواع پوست بوده و بافت سبک و ژل مانند آن را به آبرسانی مناسب برای پوست های چرب تبدیل کرده است.  هم چنین این ترکیب کاملا ملایم بوده و برای پوست های حساس ایجاد مشکل نخواهد کرد.

 

کرم مرطوب کننده ای که در ادامه قرار است به آن بپردازیم یکی از محصولات جدید و پیشرفته ی برند پرطرفدار بیوآکوا می باشد. که هم در قالب یک مرطوب کننده و هم به عنوان آبرسانی قوی قابل استفاده است. در ادامه قصد داریم ابتدا به معرفی ویژگی های اصلی کرم های مرطوب کننده و آبرسان بپردازیم و در نهایت محصولی شگفت انگیز و فوق العاده باکیفیت را تحت عنوان کرم هیالورونیک اسید بیوآکوا به شما معرفی کنیم. محصولی که بانه گالری مفتخر به ارائه ی مدل اورجینال آن با نازلترین قیمت می باشد.

بررسی ویژگی های هیالورونیک اسید بیوآکوا

 کرم آبرسان هیالورونیک اسید

کرم آبرسان هیالورونیک اسید

 کرم مرطوب کننده هیالورونیک اسید بیوآکوا یک محصول دوکاره (آبرسان و مرطوب کننده) می باشد .که به تازگی توسط برند معتبر بیوآکوا روانه بازار شده است. این محصول که تحت عناوین کرم روز تخصصی هیارولونیک بیوآکوا و همچنین کرم آبرسان هیارولونیک بیوآکوا نیز مطرح می باشد، از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و فرمولاسیون ویژه ی آن حتما شما را شگفت زده خواهد کرد. این محصول مناسب استفاده ی انواع پوست ها به خصوص پوست های خشک می باشد.

ویژگی های مفید این محصول بسیار زیاد اند . از جمله خاصیت سفیدکنندگی، ضد پیری، ضد چین و چروک، برطرف کننده زبری و خشکی پوست، آبرسانی قدرتمند، مرطوب کنندگی ویژه، تقویت کنندگی و تغذیه بافت پوست. شادابی و نشاط پوست خود را پس از استفاده دوره ای از این محصول باز خواهید یافت. بافت پوست شما دوباره سفت و روشن و منعطف خواهد شد .و پاکسازی قدرتمند این کرم، احساس سبکی و تازگی را به شما باز خواهد گرداند

سایر ویژگی های کرم مرطوب کننده هیالورونیک اسید بیوآکوا

کرم روز تخصصی هیالورونیک اسید بیوآکوا دارای خاصیت صاف کنندگی ویژه ایست که به یکدست سازی و رفع عیوب پوست شما کمک می کند. این مساله خود منجر به ایجاد پوستی درخشان ، شفاف و البته خوش بو و معطر می گردد. با استفاده از این محصول بیوآکوا می توانید شاهد از بین رفتن جای جوش و لک بر روی پوست صورت خود باشید. از سایر ویژگی های کاربردی قابل ذکر این محصول می توان. به کنترل کننده تعادل چربی در پوست، بازگردانی انعطاف و الاستیسیته و تنظیم PH پوست و تعادل اسید و باز ، تحریک متابولیسم. و زایش سلولی و احیاکنندگی پوست اشاره کرد.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *