پزشکی

کلینیک چشم پزشکی فروردین

کلینیک چشم پزشکی فروردین

کلینیک چشم پزشکی فروردین شیراز

درود و سپاس فراوان خدمت شما دوست گرامی که سایت  “شیراز یاب ” را بعنوان کمک رسان ، جهت کسب اطلاعات مربوط به کادر پزشکان و متخصصان و جراحان و اطلاعاتی شامل: آدرس وساعات باز بودن مطب و شماره تماس مطب جهت تعیین وقت ارائه می گردد.تلاش ما کسب رضایت شما و خدمات رسانی جامع تر به شما همراهان همیشگی می باشد. امید است ما را با ارائه نظرات سازنده خود درارتقا کیفیت خدمات رسانی، حمایت کنید.

کلینیک چشم پزشکی فروردین شیراز

کلینیک چشم پزشکی فروردین شیراز

کلینیک چشم پزشکی فروردین شیراز

کلینیک چشم پزشکی فروردین شیراز

کلینیک چشم پزشکی فروردین

  شیراز – خیابان ملاصدرا – حدفاصل ملاصدرا و فلسطین – کلینیک چشم پزشکی فروردین
  ۰۷۱۳۲۳۱۸۸۷۴
برای دیدن نقشه کلینیک اینجا را کلیک نمایید.

 درباره:کلینیک چشم پزشکی دکتر فروردین

  • دکتر مجید فروردین 

متخصص چشم ،فلوشیپ چشم پزشکی اطفال و استرابیسم

  • دکتر محسن فروردین

متخصص چشم ،فلوشیپ ویتره و رتین



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کلینیک چشم پزشکی فروردین در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



متخصص چشم پزشکی-فلوشیپ فوق تخصصی ویتره و رتین ، شبکیه

زمینه فعالیت :

  • متخصص چشم کودکان

اینجانب دکتر محسن فروردین جهرمی هستم، متخصص افتالمولوژی و دارای فوق تخصص در زمینه ی ویتره و رتین. شهروندان عزیز چنانچه با مشکلات و بیماری های چشمی مواجه هستند می توانند با من در ارتباط باشند، هدف من ارائه ی بهترین خدمات تشخیصی و درمانی به شما عزیزان می باشد. قابل ذکر می باشد که درمان التهاب شبکیه، درمان پارگی شبکیه، درمان خونریزی شبکیه، درمان بیماری های چشمی بر اثر دیابت، کارگذاری لنزهای تماسی، لازک، فمتو لیزیک و PRK جهت اصلاح عیوب انکساری، درمان پیر چشمی، جراحی آب مروارید (کاتاراکت)، درمان خشکی چشم، کنترل و درمان فشار چشم، بهبود حساسیت ها و آلرژی های چشمی، درمان عفونت چشم، تعیین نمره چشم، تجویز عینک و انواع لنز (طبی، رنگی)، و غیره جزو فعالیت های اصلی من محسوب می شوند. شهروندان گرامی در صورت نیاز به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم می توانند به مطب شخصی مراجعه داشته باشند. برای اطلاع از برنامه ی کاری من می توانید از طریق شماره تلفن مندرج در این صفحه اقدام کنید.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *